Smoke

Porter szuka wrażeń, nie przejmując się swoim bezpieczeństwem. W walce nie okazuje strachu i może być wspaniałym operatorem podczas manewrów obronnych, ale wydaje się, że najbardziej cieszy go zamieszanie i bitewny chaos. Używa zdalnie detonowanego granatu gazowego, za pomocą którego utrudnia ataki wroga.

Smoke to idealny wybór dla kogoś, kto lubi podkładać pułapki: możesz osobno podłożyć ładunek Nitro i Gazowy, a następnie niezależnie je zdetonować, kryjąc w ten sposób dwa punkty wejścia w fazie przygotowań.

Możesz również rzucać ładunki na sufity lub ściany: przyklejają się do dowolnych powierzchni, więc umieszczaj je w dyskretnych miejscach, takich jak róg pomieszczenia czy górna powierzchnia framugi. Możesz je również rzucać i natychmiast detonować; to wysoce efektywne rozwiązanie w sytuacji, w której przeciwnik wycofuje się do niewielkiego pomieszczenia, takiego jak garderoba lub też daje się zapędzić w kąt.

Ostrożnie z detonacjami: Smoke jest niewrażliwy na gaz, ale jego koledzy z drużyny – jak najbardziej.

Gdy wybierasz wyposażenie, warto zwrócić uwagę na drut kolczasty, dzięki któremu lepiej wykryjesz ruchy przeciwnika: zaczekaj, aż wróg zaplącze się w drut, a potem rzuć i/lub zdetonuj ładunek gazowy – uwolnienie się od drutu kolczastego zajmuje wrogom dłuższą chwilę.

Unikatowy gadżet:

Porter poprosił o przenośny system obronny, który zadawałby jak największe obrażenia intruzom na wskazanym terenie. Dzięki zdalnemu detonatorowi, Porter może z dala doceniać wyniki swojej pracy. Ładunki wypełnione są mieszanką substancji biologicznych, które same w sobie są nieszkodliwe, ale w chwili połącznia stają się niezmiernie groźne. Mieszanka unieruchamia każdego, kto wejdzie z nią kontakt.

Opancerzenie, prędkość i wyposażenie:

POWRÓT