Rook

Julien Nizan to autor słynnego testu zaufania, jaki przechodzą nowi rekruci w GIGN: należy wytrzymać trafienie kulą, wystrzeloną przez kolegę z drużyny, mając na sobie jedynie niewielką płytkę pancerną. Nizan zabiera takie same płytki na pole walki, rozdając je sojusznikom, którzy dzięki nim mogą poprawić swoją wytrzymałość.

Rook może znacząco zwiększyć potencjał swojej drużyny, upuszczając torbę z opancerzeniem: każda płytka pancerna R1N „Rhino” zwiększa szanse używającego jej operatora na obalenie, a nie zabicie w chwili otrzymania trafienia. Płytki zwiększają opancerzenie każdego, kto je podnosi. Pamiętaj zawsze o rozstawieniu torby z opancerzeniem w fazie przygotowań i dobrze jej pilnuj, bo wrogowie mogą ją usunąć, a nawet zabrać pozostałe płytki dla siebie – lepiej więc zniszczyć niewykorzystane płytki niż pozwolić, by wpadły w ręce przeciwnika.

Wybór Rooka jest dobrym posunięciem, jeśli w twojej drużynie jest już DOC, który może szybko reanimować powalonych (dzięki płytkom pancernym) towarzyszy z drużyny. Jeśli chcesz stworzyć silnie opancerzoną drużynę, skomunikuj się z jej członkami i wybierzcie wyłącznie operatorów ciężkozbrojnych: jeśli każdy będzie do tego nosił płytki pancerne „Rhino”, wróg będzie miał poważny problem z pokonaniem was!

Unikatowy gadżet:

Płytki pancerne GIGN R1N „Rhino” zawierają borowe, łączone na gorąco płytki ceramiczne zaprojektowane w taki sposób, aby powstrzymać pocisk z broni małokalibrowej, ograniczyć jego rozprysk oraz zapobiec odkształceniom po stronie tylnej. Płytki przechowywane są w lekkiej, wytrzymałej torbie, którą można błyskawicznie rozłożyć w warunkach polowych.

Płytki pancerne początkowo służyły jako tarcze balistyczne podczas „testu zaufania”. Nizan pierwszy raz zaznajomił się z taką płytką, patrząc w lufę magnum .357. Ochrona, którą dają i łatwość wymiany uszkodzonej płytki sprawiły, że stanowią one wartościowy element wyposażenia obronnego Rainbow Six .

Opancerzenie, prędkość i wyposażenie:

POWRÓT