Bandit

Były agent działający pod przykrywką w hannowerskim gangu Hells Angels. Brunsmeier jest znany z przerabiania niepotrzebnych rzeczy w broń. Udało mu się poskładać do kupy urządzenie, które puszcza prąd przez drut kolczasty i barykady ze skutkiem śmiertelnym lub niemalże śmiertelnym dla każdego, kto ich dotknie.

Bandit potrafi umieścić ładunki wysokiego napięcia na wszystkim, co jest metalowe, wliczając w to drut kolczasty, wzmocnione ściany i tarcze rozkładane. W fazie przygotowań możesz szybko zablokować dostęp do obszaru dla wrogich dronów, korzystając z drutu kolczastego pod napięciem czerpanym z doczepionego CED. Każdy dron, który wejdzie w kontakt z drutem, zostanie zniszczony. We współpracy z członkami drużyny możesz szybko rozłożyć wiele takich pułapek. Jeśli Mute’owi skończą się urządzenia zakłócające, umieść ładunki wysokiego napięcia na wzmocnionych ścianach, które nie są zasłonięte: kiedy puścisz prąd, gadżety na nich położone zostaną natychmiast zdezaktywowane.

Ładunki wysokiego napięcia są wrażliwe na granaty EMP, więc postaraj się trzymać Thatchera z dala od twoich zabawek. Możesz także rozstawić rozkładaną tarczę przy wejściu do pokoju i podłączyć ją do prądu: jeśli wrogowie będą na tyle nieuważni, by starać się ją przeskoczyć, zostaną porażeni prądem!”

Unikatowy gadżet:

CED-1 owoc zaradnej natury Brunsmeiera. Urządzenie skonstruował, kiedy pewnego razu we Frankfurcie przeciwnicy dopadli go w środku porzuconego warsztatu samochodowego. Korzystając z tego, co było pod ręką, Brunsmeier zbudował proste urządzenie elektryczne, dzięki któremu puścił napięcie przez metalowe drzwi i w rezultacie poraził prądem napastników, którzy starali się je sforsować. Urządzenie to, choć raczej prymitywne, wziął Brunsmeier ze sobą, kiedy przechodził z GSG9 do Team Rainbow, ze względu na jego niezawodność i skuteczność.

Opancerzenie, prędkość i wyposażenie:

POWRÓT