Operation Chimera

Podczas Operacji Chimera do Drużyny Tęcza dołącza dwójka operatorów, którzy mają pomóc w opanowaniu tajemniczego pasożyta, który zaatakował małe miasteczko w Nowym Meksyku.

źródło: rainbow6.ubi.com

Aby zabezpieczyć obszar, Szóstka wybrała najlepszych na świecie specjalistów od zagrożeń biologicznych: ich pseudonimy to Lion i Finka.

2 NOWYCH OPERATORÓW

Dwójka operatorów – Francuz oraz Rosjanka – dołącza do Szóstki. Lion i Finka to weterani licznych konfliktów, w których pojawiało się zagrożenie biochemiczne. W Tęczy Sześć mają stworzyć oddział przeciwdziałania zagrożeniom CBRN, którego zadaniem jest dostarczenie sprzętu oraz wiedzy, mających na celu zabezpieczanie zagrożeń biologicznych.

Finka Badge - Rainbow Six SiegeLion Badge - Rainbow Six Siege

OUTBREAK

Po tym, jak w Nowym Meksyku rozbija się kosmiczna kapsuła, miasteczko Truth or Consequences zaczyna zmagać się z tajemniczą zarazą i wzrostem przemocy. Władze wyznaczają strefę kwarantanny wokół miejscowości.

Całe miasto zostało zarażone nieznanym pasożytem, który wywołał agresywne mutacje u wszystkich mieszkańców. Pasożyt świetnie się adaptuje i potrafi doprowadzić do pięciu różnych, zabójczych mutacji swoich nosicieli.

Tylko dzięki strefie kwarantanny zaraza nie zaczęła się rozprzestrzeniać, ale prędzej czy później pasożyt wydostanie się na zewnątrz. Jeśli tak się stanie, liczba przypadków śmiertelnych może być ogromna.

W Outbreak musisz zmierzyć się z takim właśnie zagrożeniem. Przejdź do ofensywy i zapuść się do strefy kwarantanny, starając się powstrzymać infekcję, która może rozlać się po całej Ameryce Północnej. Wraz ze swoją drużyną zbadaj trzy nowe mapy i przeżyj ataki hord przeciwników, aby zidentyfikować źródło pochodzenia pasożyta.

To ograniczone czasowo wydarzenie będzie aktywne od 6 marca do 3 kwietnia 2018 roku.. Zapraszamy do gry w Outbreak na naszym serwerze testowym (TTS) od 20 lutego.

Outbreak będzie udostępniany w różnych odstępach czasu podczas fazy TTS, dzięki czemu będziemy mieć czas na zmiany i implementację niezbędnych poprawek.

ROZGRYWKA KOOPERACYJNA DLA TRZECH OSÓB

Trzyosobowy tryb współpracy w Outbreak zmusi cię do zmodyfikowania swoich strategii, będziesz również znacznie mocniej polegał na swoich kolegach z drużyny. Zarażeni przeciwnicy mają przewagę liczebną na każdym froncie, a Twoją jedyną szansą na przeżycie jest stosowanie innowacyjnych taktyk.

Twoja drużyna składa się z trzech operatorów wybranych z następującej grupy: Ash, Tachanka, Doc, Smoke, Buck, Kapkan, Glaz, Ying, Finka, Lion oraz rekrut.

Wyposażenie operatorów Outbreak również zostanie zmienione w taki sposób, aby przygotować ich lepiej do walki na krótki dystans. Granaty ogłuszające pozwolą na stosowanie specjalnych taktyk eliminacyjnych, a granaty dymne wywołają chaos, dzięki któremu przetrzebisz szeregi swoich wrogów. Outbreak wyniesie napięcie walki w zwarciu na niespotykany dotąd poziom.

PIĘĆ TYPÓW ZARAŻONYCH PRZECIWNIKÓW

ZWYKLAKI

Zwyklaki to najczęściej spotykani wrogowie, którzy stają się niezwykle odporni w chwili, gdy pasożyt wykryje obecność przeciwnika. Aby chronić swojego żywiciela, pasożyt uaktywnia pancerz na całym jego ciele, a nosiciel staje się znacznie bardziej odporny na trafienia. Zwyklaki starają się otoczyć twoją drużynę i zajść ją z flanki. Zalecana jest ostrożność i dyskrecja.

ŁAMACZE

Łamacze to bomby zbliżeniowe, które niszczą wszystko, co stanie na ich drodze. To niezwykle zręczni przeciwnicy, którzy potrafią wpadać w sam środek zamieszania, ale również wyważać niezniszczalne ściany. Staraj się trzymać od nich z daleka.

ZAKORZENIACZE

Zakorzeniaczy spotyka się rzadziej. Ci przeciwnicy tworzą pułapki z tkanki pasożyta w formie ostrzy na podłożu, które ranią i unieruchamiają swoje cele. Zakorzeniacze pozostają w bezustannym ruchu i wymagają wysokiej mobilności. Należy uważać z zadawaniem im śmiertelnych ciosów, bo gdy są blisko zgonu, stają się jeszcze bardziej zabójczy.

MIAŻDŻYCIELE

Miażdżyciele nie dbają o zachowanie dyskrecji. Pasożyt obudowuje ich ciało niebywale grubym pancerzem, który jest niemal całkowicie kuloodporny. Potrafią również burzyć ściany, nie odnosząc przy tym żadnych obrażeń. Większość broni jest nieskuteczna przeciwko nim, dlatego musisz uważać – ich celem jest oddzielenie cię od reszty drużyny.

APEX

Apex to szczyt łańcucha pokarmowego w szeregach twoich przeciwników. Zamiast atakować cię własnoręcznie, woli wysyłać fale przeciwników w twoją stronę. Wyrzuca też oślepiające pociski, jedynie Finka i Doc potrafią zapobiegać ich skutkom. Ten przeciwnik to prawdziwy sprawdzian waszej koordynacji drużynowej. Aby zwyciężyć, twój zespół musi eliminować stale rosnącą liczbę przeciwników, jednocześnie polując na apexa.

TRZY NOWE MAPY W TRYBIE WSPÓŁPRACY

OŚRODEK

Na tym poziomie trafiacie na ulice Truth or Consequences z zadaniem dostania się do środka. Musicie wejść do dawnego ośrodka wypoczynkowego, w którym aż roi się od wrogów. Według naszych danych wywiadowczych pasożyty budują tam gniazdo. Zanurz się w zdradzieckie korytarze i przeżyj kontakt z kiczowatymi dekoracjami, wśród których aż roi się od nieprzyjaźnie nastawionych wczasowiczów.

SZPITAL

Szpital stanowi arenę skomplikowanej operacji ratowania zakładnika, który znajduje się głęboko na zainfekowanym terenie. Ponure, wąskie korytarze wymagają stosowania technik walki na krótki dystans. Ale warto ryzykować. Lekarka uwięziona wewnątrz szpitala może być kluczowa dla stworzenia lekarstwa.

ZŁOMOWISKO

Najnowsze dane wywiadowcze wskazują na prywatną posiadłość, usytuowaną na przedmieściach Truth or Consequences. Złomowisko to otwarta przestrzeń z wyjątkowymi przeszkodami, gdzie twoja drużyna będzie bezustannie narażona na atak. Tutaj trzeba dać z siebie wszystko, bo kolejne fale przeciwników zaciekle chronią źródło infekcji.

KOLEKCJA OUTBREAK

Kolekcja Outbreak zawiera 50 przedmiotów ozdobnych, podzielonych na trzy poziomy – rzadkie, epickie i legendarne. W sumie można zdobyć 50 unikatowych przedmiotów, w tym skórki na broń, osprzęty głowy, uniformy, ozdoby oraz wyjątkowy uniform elitarny.

Nie ma żadnych duplikatów.

Gdy połączysz się z wydarzeniem, otrzymasz od razu 4 pakiety. Są one dostępne wyłącznie od 6 marca do 3 kwietnia 2018 roku. Wraz z kupnem edycji Advanced, Gold na Rok 3 lub edycji Complete na Rok 3 otrzymasz dodatkowe 10 pakietów. Pozostałe pakiety można kupić za pomocą kredytów R6 podczas wydarzenia Outbreak.

KOLEKCJA OUTBREAK

Kolekcja Outbreak zawiera 50 przedmiotów ozdobnych, podzielonych na trzy poziomy – rzadkie, epickie i legendarne. W sumie można zdobyć 50 unikatowych przedmiotów, w tym skórki na broń, osprzęty głowy, uniformy, ozdoby oraz wyjątkowy uniform elitarny.

Nie ma żadnych duplikatów.

Gdy połączysz się z wydarzeniem, otrzymasz od razu 4 pakiety. Są one dostępne wyłącznie od 6 marca do 3 kwietnia 2018 roku. Wraz z kupnem edycji Advanced, Gold na Rok 3 lub edycji Complete na Rok 3 otrzymasz dodatkowe 10 pakietów. Pozostałe pakiety można kupić za pomocą kredytów R6 podczas wydarzenia Outbreak.

ASH – ZESTAW ELITARNY

Chcielibyśmy podziękować za twoje wsparcie dla naszej gry. Przekazujemy na twoje ręce Elitarny zestaw Ash – Sidewinder.

Zawiera malowanie broni Sierra Serpent dla R4-C, G36C, M45 MEUSOC oraz 5.7 USG. Dzięki uniformowi Sidewinder, elitarnemu chibi Ash oraz animacji zwycięstwa Nie mam dla ciebie czasu, uratujesz świat w mgnieniu oka.

Zestaw elitarny będzie dostępny wraz z rozpoczęciem Operacji Chimera w sekcji uniformów Ash.

SKÓRKI NA BROŃ CHIMERA

Wraz z Operacją Chimera publikujemy dwie nowe sezonowe skórki na broń. Po ich odblokowaniu można je nałożyć na wszystkie dostępne bronie aż do końca sezonu. Skórka Zardzewiały spust pochodzi wprost z terenów walk. Dzięki niej twoja broń będzie wyglądała na wygrzebaną ze złomowiska. Skórka sezonowa Przodkowie z południa sprawia, że starożytna kultura Nowego Meksyku jest na wyciągnięcie ręki.

Wypatrujcie również nowej zawartości, dostępnej w Pakietach Alfa.

PRZEPUSTKA NA ROK 3

Z radością rozpoczynamy kolejny rok z Rainbow Six Siege wraz z Przepustką na Rok 3. To wasze wsparcie sprawia, że idziemy naprzód i wciąż się rozwijamy.

W ramach podziękowania wszyscy posiadacze Przepustki na Rok 2, którzy odnowią swoją Przepustkę na Rok 3, otrzymają 600 dodatkowych Kredytów R6. Kliknij na poniższy link, aby wyświetlić szczegółową listę zawartości Przepustki na Rok 3 w Tom Clancy’s Rainbow Six® Siege.

BALANSOWANIE OPERATORÓW

ELA

Zamierzamy kontynuować zapoczątkowaną wcześniej procedurę poprawiania postaci Eli, wprowadzając w tym sezonie pewne istotne zmiany. Ela wciąż jest zbyt silna i, co zrozumiałe, zbyt często wybierana. Dzieje się tak głównie dlatego, że jej pistolet maszynowy jest za mocny. W związku z tym planujemy wprowadzenie następujących zmian:

Zwiększenie odrzutu
Kontrola odrzutu zostanie utrudniona. Odrzut będzie pociągał za sobą pracę kamery, a jego maksymalna wartość (maks. wielkość diamentu) ulegnie zwiększeniu.

Zmniejszenie obrażeń
Obrażenia zostają zmniejszone z 28 do 23 punktów, aby lepiej pasowały do wysokiej szybkostrzelności.


Chcemy, by Ela pozostała skuteczna w walce na krótkim dystansie, gdy znajdzie się pod presją przeciwników, ale ma być wyraźnie słabsza w starciach na średniej i dużej odległości, gdy mierzyć się będzie z bronią automatyczną wyposażoną w celowniki.

Zmiany w wyposażeniu
Granaty uderzeniowe Eli zostaną zastąpione rozkładaną tarczą. Jak wielu z was zauważyło, Ela zbyt dobrze radziła sobie z wykonywaniem wielu różnorodnych zadań: przygotowywaniem kontr, wybijaniem dziur w ścianach, ostrzeganiem przed minami ogłuszającymi i oczywiście używaniem pistoletu maszynowego.
Zmiany w wyposażeniu zmuszą ją do większego polegania na towarzyszach przy przebijaniu się przez ściany, a jeśli będzie chciała robić to samodzielnie, będzie musiała użyć strzelby.

KAPKAN

Drut kolczasty Kapkana zastąpią granaty uderzeniowe. On i tak w fazie przygotowań ma już ręce pełne roboty z zastawianiem pułapek – granaty uderzeniowe pozwalające na szybsze pokonywanie ścian lepiej pasują do jego stylu gry.

BLITZ

Blitz został dopracowany i teraz będzie operatorem o wartościach szybkości i pancerza na poziomie 2 punktów.
Poprzednia zmiana, dzięki której Blitz mógł biegać, trzymając w rękach tarczę, miała pozytywny wpływ na jego popularność, ale nadal pozostaje on w ogonie stawki operatorów. Uważamy, że zwiększenie szybkości Blitza jest kolejnym logicznym krokiem, który uczyni go atrakcyjniejszą postacią dla graczy i pomoże zniwelować przepaść dzielącą go od innych operatorów, ponieważ teraz potrafi on naprawdę zabłysnąć, gdy trzeba stawić czoła osamotnionym przeciwnikom w walce z bliska.

OGÓLNE ZMIANY I POPRAWKI

KONDYCJA GRY

OBROTOWA DESYNCHRONIZACJA OBALONYCH GRACZY

W niektórych przypadkach serwer uniemożliwiał strzelanie do powalonych graczy. Było to spowodowane desynchronizacją z serwerem gry. Po powaleniu przeciwnika można było zobaczyć, jak obraca się on w kierunku odwrotnym względem naszego punktu widzenia, choć na serwerze rejestrowany był zupełnie inny ruch, co sprawiało, że strzały oddawane do powalonych graczy nie były odnotowywane.


Powyższa grafika pokazuje różnicę pomiędzy tym, co widzi gracz, a tym, co faktycznie dzieje się na serwerze (na czerwono). Zajęliśmy się tą desynchronizacją i wasze strzały powinny już prawidłowo trafiać powalonych wrogów.

WYGODA GRACZA

ZMIANY W PRZEŁADOWANIU

Zmiany w aktualizacji ilości amunicji
W trakcie przeładowania broni aktualizowana jest też liczba posiadanych sztuk amunicji. Udało nam się bardziej zgrać ten “kluczowy” moment z animacją. Teraz ilości amunicji do wszystkich broni powinny być aktualizowane nieco szybciej. Przeładowanie zostało bowiem ściślej zgrane z animacją. To powinno znacząco je usprawnić.

Przerywanie taktycznego przeładowania w trakcie prowadzenia ognia mierzonego
Można teraz przerwać taktyczne przeładowanie (przeładowanie dokonywane, gdy w komorze znajduje się jeszcze pocisk) w trakcie korzystania z celownika. Wcześniej można to było zrobić wyłącznie w biegu, ale teraz, jeśli ktoś was zaskoczy akurat w czasie przeładowania i chcecie oddać strzał, wystarczy że przejdziecie do trybu ognia mierzonego i będziecie mogli wystrzelić pocisk znajdujący się w komorze.

Punkty wznowienia przeładowania
Wszystkie bronie zostały wyposażone w brakujące punkty wznowienia przeładowania. Jeśli przerwiecie pełne przeładowanie, to przy spełnieniu określonych warunków (np. w przypadku wymiany pustego magazynka) nie będziecie musieli powtarzać tej czynności po wznowieniu animacji przeładowania.

Dane wejściowe na PC
Będziemy wprowadzali nową metodę odbioru danych na PC. Ta opcja surowych danych wejściowych będzie odczytywała sygnały myszy/klawiatury bezpośrednio z tych urządzeń, bez jakiegokolwiek przetwarzania po drodze. Może to nieco usprawnić komunikację gry z myszą/klawiaturą w sytuacji dużego obciążenia. Opcję tę można znaleźć w menu Ustawienia – surowe dane wejściowe.

ZMIANY W PLAYLISTACH

AKTUALIZACJA ZWYKŁEJ PLAYLISTY

Usuwamy ze zwykłej playlisty Uniwersytet Bartlett, a na jego miejsce przywracamy Jacht.

Playlista rankingowa pozostaje bez zmian.

ZBALANSOWANIE GRY

CHODZENIE PO ROZKŁADANEJ TARCZY

Nie można już chodzić po rozkładanych tarczach. Jeśli jakiś operator spróbuje przejść po tarczy, załamie się ona pod nim (ulegnie zniszczeniu) i wróci do ekwipunku obrońcy, który ją rozstawił. Ma to powstrzymać graczy przed wykorzystywaniem usterki pozwalającej chodzić po tarczach.

WERYFIKACJA TRAFIEŃ W WALCE WRĘCZ

W ubiegłym sezonie zbieraliśmy wasze opinie na temat prawidłowości trafień, ze szczególnym uwzględnieniem trafień w walce wręcz. Wielu z was doświadczyło sytuacji, gdy po okrążeniu przeciwnika, zajściu go od tyłu i zadaniu ciosu nożem, słyszało odpowiedni efekt dźwiękowy, ale do zabójstwa nie dochodziło. Rozumiemy, jak może być to frustrujące, i dlatego w ramach aktualizacji 3.1 wprowadziliśmy kilka zmian i poprawek, które powinny usprawnić ataki wręcz. Już nie możemy się doczekać waszych opinii!

MAIN BUG FIXES

(Tłumaczenie poniższego tekstu zostanie dodanie za kilka dni. Dziękujemy za zrozumienie.)

GAMEPLAY

  • Fixed – The gadget crosshair will persist after switching to drone toss.
  • Fixed – It is possible to hear Mute’s jammer even when standing very far away from it.
  • Fixed – The barbwires’ slow down effect is still ongoing even after the player is no longer into the barbwire’s effective range, or when the barbwire is destroyed.
  • Fixed – Resetting animation when switching views between one player standing up and one crouch.
  • Fixed – Rubberbanding can happen after detaching from rappelling.
  • Fixed – After scanning enemies, the distance to them might not be shown.
  • Fixed – A player will not take damage when spamming crouch.
  • Fixed – When the drone owner dies while controlling his drone, others can’t rotate the camera view of the dead player’s drone.
  • Fixed – Following certain steps, it’s possible to have some gadgets out in a stance you normally can’t.
  • Fixed – When the player interrupts the reload animation of the LFP586 revolver by switching weapons, then switches back to LFP586 and reloads again, there will be no new rounds loaded.
  • Fixed – Operator’s body rotation is not replicated correctly when vaulting.
  • Fixed – Moving once you hit the ground after entering a window in rappel will lock the character’s movement for a couple of seconds.
  • Fixed – Operators can teleport if they remove a breaching charge while ending the rappel animation.
  • Fixed – The “American Anarchy” headgear’s hairstyle slightly extends the hitbox upwards.
  • Fixed – When friendly fire is off, drones don’t get destroyed by going out of bounds.
  • Fixed – Players randomly die by falling during Multiplayer sessions.

OPERATORS

BANDIT
  • Fixed – The shock battery disappears when the barbwire it is placed on is destroyed.
BLITZ
  • Fixed – Blitz’s first person animation is faster than third person animation when equipping his shield from the back.
DOC
  • Fixed – Stim Pistol’s reticule turns blue when aiming at an attacker.
  • Fixed – Doc is able to sprint and use his stim pistol without slowing down.
ECHO
  • Fixed – Yokai drone can be placed in a door/window frame in a way that a barricade placed over, allows it to see and fire on both sides.
  • Fixed – HUD will display “Kill assist” when a teammate kills a stunned player but will not count on the scoreboard.
ELA
  • Fixed – The Grzmot mine can be deployed between wall panels causing the tip of the gadget to clip through the wall.
  • Fixed – The laser under barrel is applied to the other side of the weapon in preview.
FUZE
  • Fixed – The character can freeze while deploying the gadget from rappelling position.
HIBANA
  • Fixed – Pellets stick incorrectly in the corner of some trapdoors.
  • Fixed – When shooting at least two times before detonating, X-Kairos do not produce any sound in third person.
IQ
  • Fixed – Deploying IQ’s gadget and entering Observation Mode at the same time causes the gadget to become opaque.
JÄGER
  • Fixed – Jäger’s gadget floats in the air when placed in certain locations.
  • Fixed – Jäger’s gadget clips through the wall when placed in certain locations.
LESION
  • Fixed – The laser under barrel is applied to the other side of the weapon in preview.
MONTAGNE
  • Fixed – Following certain steps, it is possible to have Montagne’s shield up while rappelling.
TACHANKA
  • Fixed – Tachanka’s LMG shields are inconsistent, players can get shot through them in some instances.
VIGIL
  • Fixed – Vigil’s ERC-7 is deactivated when climbing or descending ladders.
  • Fixed – The laser under barrel is applied to the other side of the weapon in preview.
YING
  • Fixed – The character can freeze while deploying the gadget from rappelling position.

GAME MODES

MULTIPLAYER
  • Fixed – The play ranked button can be selected for a second after a user below clearance level 20 joins the squad.
  • Fixed – In some instances, squads of two can split when matchmaking, forcing both players to play against each other.
  • Fixed – A squad is able to join a Ranked match even if there is one squad member below level 20.
  • Fixed – Sometimes a squad of 2+ can be split when trying to join a casual or ranked match.
CUSTOM GAME
  • Fixed – Users are able to create Player Hosted Custom Online Games.

LEVEL DESIGN

ALL MAPS
  • Fixed – When entering from rappel while breaching a window, the character animation will remain stuck looking up.
  • Fixed – Operators fall through the map when spawning.
  • Fixed – Rappelling while falling will make the character fall out of the map.
  • Fixed – Long rifle weapons can clip through walls.
  • Fixed – Players are able to land on window sills to spawn kill.
BANK
  • Fixed – A small gap in 1F Staff room reveals a spot in EXT Terrace.
  • Fixed – Attackers can place a drone inside the ceiling in B Server Room allowing them to see all of the basement area.
  • Fixed – Valkyrie can place a Black Eye inside the ceiling of B sever room.
BARTLETT UNIVERSITY
  • Fixed – Defenders are able to spawn kill attackers from 2F Classroom.
  • Fixed – Ela’s concussion mines are very difficult to pick up when place in the boat model.
CHALET
  • Fixed – Great room can be seen through a gap in the floor on 2F bedrooms hallway.
  • Fixed – There is a gap at the doorway located at 2F Office area allowing to see the EXT Backyard Patio and 1F Great Room area.
  • Fixed – Players can place drones inside the walls of Chalet from 2F office balcony.
  • Fixed – The red wall does not cover the full Kitchen window, which allows Echo to throw his drone outside during Preparation Phase.
  • Fixed – Players can push teammates out or into geometry with the use of reinforcements in Kitchen.
CLUBHOUSE
  • Fixed – Jäger gets stuck in 2F Logistic Office’s bookcase after placing the ADS on the second shelf.
  • Fixed – The player is stuck under the table at 1F Bar when trying to get out from under it.
COASTLINE
  • Fixed – Jäger can clip through a wall after placing his ADS in a specific spot of the 2F Penthouse area.
  • Fixed – Players can get onto the purple tarps in EXT Pool by walking along the pool’s glass border.
  • Fixed – When shot from the rooftop, Hibana pellets will not stick to the destructible wall from 1F Blue Bar area.
CONSULATE
  • Fixed – It’s possible to melee through reinforced walls when doing a rappel enter in 2F Exit Stairs.
  • Fixed – Defenders can spawn kill attackers near Riot Barricade from 2F Administration Office.
  • Fixed – One Way Mirror can be deployed on the opposite side of the reinforcement in 2F Break Room.
FAVELA
  • Fixed – Attackers are killed if they enter rappel on the wall near to the EXT Courtyard metal platform while sliding off the platform.
HEREFORD BASE
  • Fixed – In Terrorist Hunt, a player can spawn inside another when choosing EXT Shooting Range as spawn location.
  • Fixed – Defenders can have a one-way view outside from 2F laundry room.
  • Fixed – Valkyrie’s camera becomes invisible if thrown on an iron frame between B Corridor and B Armory.
  • Fixed – Textures between reinforceable and indestructible walls allow bullets to pass through.
HOUSE
  • Fixed – Attackers near EXT Construction Site can be spawn killed by defenders from the window at 2F Upper Hallway.
  • Fixed – The Defuser can be planted between pillows and cannot be detected by defenders.
KAFE
  • Fixed – Inconsistent deployment of Active Defence System on walls with a lower wood panel.
KANAL
  • Fixed – A small gap in indestructible window allows players to see outside.
OREGON
  • Fixed – Some collisions with barbed wires and Grzmot mines are inconsistent.
  • Fixed – There is a space between the window frame and the wall at EXT Junkyard that allows the player to see inside the building.
  • Fixed – It is possible to shoot through textures from 1F Meeting Hall inside the B Supply Closet.
PLANE
  • Fixed – Drone can be placed inside walls of Plane from 3F cockpit stairs.
  • Fixed – Destroying South side of 2F Meeting room ceiling reveals a gap that exposes attackers coming in from EXT Caterer.
  • Fixed – Drone can be placed inside the plane ceilings from EXT Caterer.
SKYSCRAPER
  • Fixed – Players can vault on the wooden beam on 2F Work Office using a deployable shield.
  • Fixed – It’s possible to shoot from 1F Bathroom to 1F bedroom through the indestructible cabinet.
  • Fixed – Operators are able to clip through the stairs when prone and moving.
  • Fixed – The wood blinds in the windows block bullets completely until broken.
  • Fixed – Skyscraper map name is not in capital letters as the rest of the maps list in PVP & PVE map preferences.
THEME PARK
  • Fixed – Players can clip through the unbreakable wall between 2F Office and 2F Rail Corridor.
  • Fixed – A Black mirror cannot be placed next to another one when a reinforcement is placed on wall of 2F Daycare.
  • Fixed – Kapkan’s EDD is sometimes destroyed when breaking a barricade.
TOWER
  • Fixed – There is a gap in the wall that allows the player to see through it with a drone at 2F Exhibit Hallway.
  • Fixed – The glass in 1F West Balcony facing the west side is indestructible.
  • Fixed – It is possible to walk in the air in some areas of the map.
  • Fixed – The lights on the side of the tower can block the attacker’s rappel trajectory.
  • Fixed – Users may experience FPS drops when shooting a specific screen at 1F West Observatory.
YACHT
  • Fixed – Characters can clip through the stairs when prone and moving.

USER EXPERIENCE

  • Fixed – Spawn Locations are missing in the waiting screen of the Preparation Phase when Attacker Unique Spawn match setting is activated.
  • Fixed – Killer’s pawn orientation is sideways during the death cam zoom in.
  • Fixed – “This weapon skin is available for” section can only display up to 4 operator icons when unlocking weapon-specific weapon skins in an Alpha Pack.
  • Fixed – Placing gadgets such as breach charges on exterior small barricades will show no prompt for removing the gadget.
  • Fixed – The Dialog Volume affects environmental sounds, especially footsteps.
  • Fixed – The exterior part of the tactical map is missing in the spawn selection menu.
  • Fixed – There’s no visual indicator for muted players.
  • Fixed – Sometimes hovering over a bundle in the shop will not show its description.
  • Fixed – There is no username voice chat display when a squad member speaks in the menu.
  • Fixed – Players are not notified to collect reward from a completed Ubisoft Club Challenge.
  • Fixed – Voice chat cuts off in MVP screen.
  • Fixed – No scoreboard is displayed at the end of the game.
  • Fixed – After collecting rewards from a Ubisoft Club challenge, in-game challenge tab won’t update.
  • Fixed – Renown-counting sound is still playing in transition if the player quits the match.
  • Fixed – When a player loses connection, the message displayed is “spectator, GAMESERVER, has left the game”.
  • Fixed – Player will remain with the shield while spectating in drone.
  • Fixed – Caster and Spectator have a team chat.
  • Fixed – The concussion effects of mines and Echo’s drone are shown on the caster camera.
Źródło:

OPERATION CHIMERA

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subskrybuj  
Powiadom o