Informacje o serwerze testowym

Dzisiaj startuje kolejna wersja Rainbow 6 TTS – serwera testowego – na którym będzie można sprawdzić szereg nowych zmian w grze.

źródło: rainbow6.ubi.com

Podczas kolejnej sesji serwera testowego sprawdzimy szereg systemów i zmian. To część naszego obowiązującego planu, w myśl którego chcemy testować funkcjonalności przed wprowadzeniem ich do pełnej wersji gry. Dlatego też wszelkie funkcjonalności na serwerze testowym nie mają dat publikacji i mogą ulec zmianom. Więcej informacji o każdej ze zmian przekażemy przed jej wprowadzeniem. Prosimy pamiętać o tym, że nasze zmiany w balansie rozgrywki, zaplanowane na aktualizację 1.2, znajdują się już na obecnym serwerze testowym. Więcej informacji dotyczących tych zmian (w tym osłabienia Liona) można znaleźć pod tym adresem.

W tej fazie serwera testowego skupiamy się na funkcji “Wybieraj i banuj” oraz uwagach dotyczących zmian w systemie odrzutu.

Wybieraj i banuj

„Wybieraj i banuj” to zestaw opcji gry dostępnych w chwili, gdy gracz tworzy swoją własną grę użytkownika. Aby zagrać z nowym systemem „Wybieraj i banuj”, musisz najpierw stworzyć własną rozgrywkę. Następnie w opcjach gry użytkownika przejdź do ustawień meczu. Tutaj można włączyć lub wyłączyć funkcję banowania. Musisz również wybrać czas trwania każdej z faz banowania. Jeśli chcesz odtworzyć ustawienia Pro League, włącz również szósty wybór i ustal czas trwania tej fazy. Na koniec zmień rotację rund na „Wygraj/Graj”.

Czekamy na wasze uwagi dotyczące interfejsu i ustawień systemu „Wybieraj i banuj”. Dodatkowo chcemy również poznać wasze wrażenia z rozgrywki z tymi ustawieniami! Prosimy wysyłać uwagi w tym miejscu.

Przesunięcie celownika broni

Eksperymentujemy z poprawką przesunięcia celownika, przetestowaną w poprzedniej sesji serwera testowego. Wprowadziliśmy szereg niewielkich poprawek i kierujemy rozwiązanie do ponownych testów. Czekamy na wasze uwagi dotyczące tej wersji poprawki przesunięcia celownika broni i prosimy, aby składać je w tym miejscu.

Kontrowanie rozbrajacza

Chcieliśmy poprawić efekty wizualne i dźwiękowe podczas wyłączania rozbrajacza. To zmiana w animacji, odległość i warunki interakcji pozostają niezmienione.

Strzelanie podczas upadania

Zmieniamy zachowanie postaci w chwili zmiany pozycji z wyprostowanej lub kucznej do pozycji leżącej. Jeśli podczas wykonywania tej czynności patrzysz przez instrumenty celownicze, przełączysz się na strzelanie z biodra. Uważaliśmy, że dotychczasowe rozwiązanie jest zbyt silne i frustrujące dla przeciwników.

Zarządzanie narzędziem obserwacyjnym

W związku z pojawieniem się dodatkowych narzędzi obserwacyjnych, musieliśmy zmienić sposoby interakcji graczy z tymi narzędziami. Nowy system będzie miał bardziej przejrzysty interfejs, a graczom będzie wygodniej z niego korzystać.

Bulletproof camera

Niektórzy z naszych operatorów otrzymają w charakterze gadżetu przyklejaną, kuloodporną kamerę.

Prędkość operatorów

W ciągu ostatnich dwóch lat zwróciliśmy uwagę na to, że brakuje równowagi pomiędzy opancerzeniem i prędkością: bardziej opłaca się grać szybszymi operatorami. W związku z tym wprowadzamy następujące zmiany:

  • Zmniejszenie prędkości operatorów o prędkości 3
  • Zwiększenie prędkości operatorów o prędkości 1
  • Niewielkie zwiększenie prędkości poruszania się z wyciągniętą bronią boczną (z wyłączeniem broni automatycznych)
  • Brak kary do prędkości poruszania się dla operatorów z tarczami w chwili, gdy trzymają swoje tarcze na plecach

Wzmocnienie Echo

Rozważamy podarowanie Echo drugiego drona Yokai i zmianę prędkości odnawiania jego gadżetu. Naszym celem jest zachęcenie Echo do częstszego podejmowania ryzyka podczas rundy.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subskrybuj  
Powiadom o