Informacje o serwerze testowym

Dzisiaj startuje kolejna wersja Rainbow 6 TTS – serwera testowego – na którym będzie można sprawdzić szereg nowych zmian w grze.

źródło: rainbow6.ubi.com

Podczas kolejnej sesji serwera testowego sprawdzimy szereg systemów i zmian. To część naszego obowiązującego planu, w myśl którego chcemy testować funkcjonalności przed wprowadzeniem ich do pełnej wersji gry. Dlatego też wszelkie funkcjonalności na serwerze testowym nie mają dat publikacji i mogą ulec zmianom. Więcej informacji o każdej ze zmian przekażemy przed jej wprowadzeniem. Prosimy pamiętać o tym, że nasze zmiany w balansie rozgrywki, zaplanowane na aktualizację 1.2, znajdują się już na obecnym serwerze testowym. Więcej informacji dotyczących tych zmian (w tym osłabienia Liona) można znaleźć pod tym adresem.

W tej fazie serwera testowego skupiamy się na funkcji “Wybieraj i banuj” oraz uwagach dotyczących zmian w systemie odrzutu.

Wybieraj i banuj

„Wybieraj i banuj” to zestaw opcji gry dostępnych w chwili, gdy gracz tworzy swoją własną grę użytkownika. Aby zagrać z nowym systemem „Wybieraj i banuj”, musisz najpierw stworzyć własną rozgrywkę. Następnie w opcjach gry użytkownika przejdź do ustawień meczu. Tutaj można włączyć lub wyłączyć funkcję banowania. Musisz również wybrać czas trwania każdej z faz banowania. Jeśli chcesz odtworzyć ustawienia Pro League, włącz również szósty wybór i ustal czas trwania tej fazy. Na koniec zmień rotację rund na „Wygraj/Graj”.

Czekamy na wasze uwagi dotyczące interfejsu i ustawień systemu „Wybieraj i banuj”. Dodatkowo chcemy również poznać wasze wrażenia z rozgrywki z tymi ustawieniami! Prosimy wysyłać uwagi w tym miejscu.

Przesunięcie celownika broni

Eksperymentujemy z poprawką przesunięcia celownika, przetestowaną w poprzedniej sesji serwera testowego. Wprowadziliśmy szereg niewielkich poprawek i kierujemy rozwiązanie do ponownych testów. Czekamy na wasze uwagi dotyczące tej wersji poprawki przesunięcia celownika broni i prosimy, aby składać je w tym miejscu.

Kontrowanie rozbrajacza

Chcieliśmy poprawić efekty wizualne i dźwiękowe podczas wyłączania rozbrajacza. To zmiana w animacji, odległość i warunki interakcji pozostają niezmienione.

Strzelanie podczas upadania

Zmieniamy zachowanie postaci w chwili zmiany pozycji z wyprostowanej lub kucznej do pozycji leżącej. Jeśli podczas wykonywania tej czynności patrzysz przez instrumenty celownicze, przełączysz się na strzelanie z biodra. Uważaliśmy, że dotychczasowe rozwiązanie jest zbyt silne i frustrujące dla przeciwników.

Zarządzanie narzędziem obserwacyjnym

W związku z pojawieniem się dodatkowych narzędzi obserwacyjnych, musieliśmy zmienić sposoby interakcji graczy z tymi narzędziami. Nowy system będzie miał bardziej przejrzysty interfejs, a graczom będzie wygodniej z niego korzystać.

Bulletproof camera

Niektórzy z naszych operatorów otrzymają w charakterze gadżetu przyklejaną, kuloodporną kamerę.

Prędkość operatorów

W ciągu ostatnich dwóch lat zwróciliśmy uwagę na to, że brakuje równowagi pomiędzy opancerzeniem i prędkością: bardziej opłaca się grać szybszymi operatorami. W związku z tym wprowadzamy następujące zmiany:

  • Zmniejszenie prędkości operatorów o prędkości 3
  • Zwiększenie prędkości operatorów o prędkości 1
  • Niewielkie zwiększenie prędkości poruszania się z wyciągniętą bronią boczną (z wyłączeniem broni automatycznych)
  • Brak kary do prędkości poruszania się dla operatorów z tarczami w chwili, gdy trzymają swoje tarcze na plecach

Wzmocnienie Echo

Rozważamy podarowanie Echo drugiego drona Yokai i zmianę prędkości odnawiania jego gadżetu. Naszym celem jest zachęcenie Echo do częstszego podejmowania ryzyka podczas rundy.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

  Subscribe  
Powiadom o