UPDATE 2.2.1.1 PATCH

Zgodnie z tym, co wcześniej ogłosiliśmy, podczas Operacji Health planowaliśmy opublikowanie dwóch większych uaktualnień, 2.1 oraz 2.2.

UAKTUALNIENIE GRY 2.2.1.1

źródło: rainbow6.ubi.com

Podczas prac nad ulepszaniem gry zdaliśmy sobie sprawę, że publikacja mniejszego uaktualnienia pomiędzy tymi dwoma pozwoli nam na przesunięcie dodatkowych zasobów do prac, które chcemy ukończyć przed zamknięciem Operacji Health. Dlatego też 11 lipca publikujemy uaktualnienie gry 2.1.1 na wszystkich platformach.
Podczas tego uaktualnienia skupiamy się na publikacji kilku poprawek dotyczących rozgrywki, jak również pakietów Alfa.
Prosimy pamiętać, że pakiety Alfa nie będą dostępne natychmiast po publikacji uaktualnienia 2.1.1.

PAKIETY ALFA
Pakiety Alfa zaprojektowano w taki sposób, aby dawać wam darmowe element ozdobne za samo granie! Pakiety Alfa będą publikowane stopniowo i wprowadzą losowy system nagród, w którym znajdzie się wiele uprzednio opublikowanych przedmiotów ozdobnych (chociażby malowania Czarny Lód), jak również wyjątkowe przedmioty poziomu legendarnego, które pojawią się wyłącznie w pakietach Alfa.
Pakiety Alfa będą włączane stopniowo na poszczególnych platformach, chcemy zagwarantować wam możliwie najstabilniejszą premierę. Rozumiemy, że dla niektórych graczy może być to frustrujące, ale najważniejsze dla nas jest to, aby nie pogorszyć sposobu działania gry.
W chwili uruchomienia pakietów Alfa na twojej platformie otrzymasz w prezencie jeden darmowy pakiet.
W przyszłym tygodniu opublikujemy wpis na blogu/FAQ z większą ilością informacji dotyczących pakietów Alfa – zaglądajcie więc na naszą stronę!

HIBANA
Zgodnie ze szczegółami opublikowanymi podczas ogłoszenia Operacji Health, poświęciliśmy część czasu na przemodelowanie sposobu działania unikatowego gadżetu Hibany, wyrzutni X-KAIROS, w celu wyeliminowania najpoważniejszych błędów z nią związanych. Cieszymy się, że udało nam się wprowadzić liczne ulepszenia. We wpisie poniżej dzielimy się z wami kilkoma kolejnymi informacjami o procesie naprawiania wszystkich błędów związanych z Hibaną.

Pociski X-KAIROS czasami nie wybuchają.

Opublikujemy poprawkę związaną z problemem, w wyniku którego drugi zestaw ładunków X-KAIROS Hibany nie wybucha, jeśli zostanie szybko aktywowany po pierwszym zestawie.
Gdy ten błąd występował, pociski X-KAIROS zapalały się jak zwykle, tak jakby miały zaraz wybuchnąć, ale po kilku sekundach animacja kończyła się, a pociski wciąż pozostawały przyklejone do swoich powierzchni.
Musicie pamiętać, że mogą występować również inne sytuacje, w których ładunki X-KAIROS nie wybuchają. Będziemy dalej przyglądać się tym problemom w miarę ich występowania.

Pociski X-KAIROS są nieprawidłowo wyświetlane, jeśli zostaną wystrzelone pomiędzy dwie wzmocnione ściany.

Jeśli wycelujesz wyrzutnię X-KAIROS pomiędzy dwie wzmocnione ściany, zobaczysz zmianę kształtu. Jeśli w tej chwili strzelisz, pociski pojawią się zdecydowanie zbyt blisko siebie, co prowadzi do problemów ze zniszczeniem wzmocnionej ściany. Ten błąd uchwycony został na poniższym zrzucie ekranowym.

Poprawiliśmy sposób rozprzestrzeniania się pocisków przy połączonych wzmocnionych ścianach, dzięki czemu teraz mają prawidłowy rozrzut!

Możliwość detonacji pocisków X-KAIROS w locie.

Istnieje sposób odpalenia początkowego zestawu ładunków i jednoczesnego wystrzelenia kolejnego. W takim wypadku drugi zestaw ładunków wybucha w powietrzu, równocześnie z pierwszym. Wprowadziliśmy opóźnienie, dzięki czemu gracze nie będą mogli wykorzystywać tego błędu, a zestawy ładunków będzie trzeba teraz detonować osobno.
Nie wpłynie to na graczy, którzy wystrzeliwują dwa zestawy ładunków i chcą zdetonować oba zestawy równocześnie.

Efekty wizualne pozostające po wybuchu

W niektórych wypadkach pociski X-KAIROS zostają na ścianie po odpaleniu. Ten błąd zostanie poprawiony w uaktualnieniu 2.1.1, wszystkie ładunki zostaną poprawnie zniszczone po detonacji.

Prosimy pamiętać, że proces ponownego kodowania gadżetu Hibany wciąż trwa, a opisane poprawki, które wprowadzamy do gry, nie oznaczają jeszcze końca prac nad rozwiązaniem tego problemu. Aby dowiedzieć się więcej o wszystkich poprawkach dotyczących Hibany, przeczytaj ten szczegółowy wpis na blogu.

UAKTUALNIENIE – ZABIJANIE W PUNKCIE ODRODZENIA NA MAPIE KANAL
W uaktualnieniu 2.1 wprowadziliśmy kilka poprawek miejsc odrodzenia, dzięki którym obrońcy mieli czyste pole widzenia i mogli zabijać drużynę atakujących na samym początku rundy. Jedną z map, na której wprowadziliśmy takie zmiany, jest Kanał. Wzięliśmy jednak pod uwagę komentarze członków społeczności i postanowiliśmy wprowadzić zmianę sposobu generowania punktu odrodzenia.
W wyniku tej zmiany ponownie otworzyliśmy okno na Kanał, dzięki czemu obrońcy w centrum kontroli będą mieli więcej możliwości działania.
Na poniższym zrzucie ekranu pokazujemy wizualizację wprowadzanej zmiany.

BAR – WYBRZEŻE
Niektóre ściany w Blue Bar na mapie Wybrzeże nie reagują prawidłowo na zniszczenia. Z tego powodu przebudowaliśmy ściany, których dotyczył ten błąd.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subskrybuj  
Powiadom o