TOKSYCZNOŚĆ

Toksyczności w grze to priorytet, nad którym w najbliższym czasie skoncentruje się zespół twórców. Głównym celem jest śledzenie negatywnych zachowań graczy, wpływanie na tych, którzy zachowują się nieodpowiednio i wdrażanie funkcji, które zachęcą graczy do poprawy.

źródło: rainbow6.ubi.com

TOKSYCZNOŚĆ

Od pewnego czasu pracujemy nad kilkoma krótkoterminowymi zmianami, które przyniosą szybkie efekty, takimi jak ulepszenie czatu i odkrywanie zabójstw własnej drużyny.

MONITOROWANIE CZATU

Obecnie śledzimy częstotliwość, z jaką poszczególni gracze stosują rasistowskie lub homofobiczne wyzwiska, i w odpowiedzi zaczniemy blokować im dostęp do gry na okres o długości dostosowanej do powagi danej sytuacji.

Zostało to wyraźnie zawarte w niniejszym fragmencie Regulaminu postępowania:

“Zabroniony jest język lub treść uznana za nielegalną, niebezpieczną, zastraszającą, obsceniczną, wulgarną, zniesławiającą, nienawistną, rasistowską, seksistowską, etycznie obraźliwą lub stanowiącą nękanie.”

Blokowanie dostępu do gry nakładane będzie na następujące okresy, w zależności od powagi sytuacji:

  • 2 dni
  • 7 dni
  • 15 dni
  • Na stałe

*Należy pamiętać, że blokowanie dostępu do gry nie musi odbywać się podanych wyżej krokach. Szczególnie agresywni gracze mogą zostać na stałe wykluczeni z gry bez uprzedniego ostrzeżenia, czy bana na 2, 7 lub 15 dni.

FUNKCJA WYCISZENIA CZATU TEKSTOWEGO

Przewidywany czas wprowadzenia: Sezon 3

Pragniemy przekazać naszym graczom większą władzę nad tym, co się wokół nich dzieje podczas gry w sieci. Ważną rolę odgrywa w tym względzie kontrola nad kanałami komunikacji. Pracujemy nad umożliwieniem graczom wyciszania pojedynczych graczy. Będzie można na przykład wyciszyć czat tekstowy gracza A, czat głosowy gracza B, tekst i głos dla gracza C, a nic nie wyciszać dla gracza D.

FILTROWANIE CZATU

Przewidywany czas wprowadzenia: Sezon 3

Nasz zespół pracuje nad stworzeniem zautomatyzowanego systemu cenzurującego czat tekstowy w grze na podstawie specjalnej listy obejmującej zakazane słowa. System usuwać będzie zwroty, które zostaną uznane za obraźliwe, jak również poinformuje gracza, że jego język był niedopuszczalny. Będziemy również śledzić, jak często dany gracz aktywował ten filtr, i podejmiemy niezbędne działania wobec tych, którzy celowo chcą popsuć zabawę innym graczom.

ZABÓJSTWA CZŁONKÓW WŁASNEJ DRUŻYNY

Przewidywany czas wprowadzenia: Sezon 2

Umyślne zabijanie członków własnej drużyny jest problemem w Rainbow Six, a nasza obecna metoda radzenia sobie z tym jest cały czas ulepszana. Naszym celem jest wykrywanie użytkowników, którym udaje się prześlizgnąć w obecnym systemie wykrywania takich zabójstw. Nie możemy jednak podać zbyt wielu szczegółów na ten temat, gdyż mogłoby to być wykorzystane do znalezienia sposobu na ominięcie tych zabezpieczeń.

Powyższe zmiany zaczną wkrótce przynosić efekty w walce z toksycznością, ale wcale nie zamierzamy na nich poprzestawać. Podchodzimy poważnie do problemów związanych z psuciem zabawy jednym graczom przez drugich i o wszystkich przyszłych zmianach będziemy informować przed ich wdrożeniem.

Subskrybuj
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments