R6S Patch – Update 1.2

| Brak komentarzy Hans

rainbow6soldier

Opublikowany został drugi patch do Rainbow Six Siege. Jakie zmiany i poprawki otrzymujemy wraz z drugą aktualizacją gry? Przedstawiamy oficjalną listę zmian prosto ze źródła: rainbow6.ubi.com

 

 

Ogólne poprawki I usprawnienia

Poprawa Rejestru Uderzeń
Zaktualizowano serwerowy tick-rate dla użytkowników PC, wkrótce także na konsolach
Mając na celu ulepszenie pozycjonowania I replikacji strzałów, zaimplementowaliśmy aktualizację na PC dzięki której ustawienie gracza jest aktualizowane 60 razy na sekundę ( w porównaniu do wcześniejszych 30 razy na sekundę). Ta zmiana pojawiła się tylko w niektórych regionach, z racji tego że badaliśmy różne konfiguracje ustawień. Jesteśmy teraz usatysfakcjonowani ich stanem wobec tego dostęp do tej zmiany będą mieli obecnie wszyscy użytkownicy PC. Jak tylko skuteczność tej zmiany zostanie potwierdzona na PC, zamieścimy ja również na konsolach tak szybko jak to możliwe.

Wybór cetrum danych jest teraz możliwy (wyłącznie dla graczy na PC)
W celu zmiany swojego domyślnego centrum danych, użytkownicy PC mogą wybrać plik Gry Rainbow Six Siege (zazwyczaj ulokowany w C:/Użytkownicy/Twoja nazwa/Dokumenty/ Moje Gry/ Rainbow Six – Siege/ Twój Uplay ID) I kliknąć GameSettings.ini. Po otwarciu tego pliku, w sekcji centrum danych, zamień słowo “default” na skrótową nazwę region w którym chciałbyś mieć swoje centrum danych. Po zrobienu tego, zapisz plik. Następnym razem gdy uruchomisz grę, Twoim centrum danych będzie to, które wybrałeś.

Usprawnienia Matchmakingu

  • Zmiana jakości meczy PVP dzięki jeszcze lepiej dobranym przeciwnikom.
  • [B] Dodaliśmy kryteria dzięki którym szansa na znalezienie podobnego składu przeciwników jak własna, dobrana wcześniej drużyna jest znacznie większa. B]
  • Kryterium umiejętności bazowane na regionie gracza jest teraz dokładniejsze.

Ulepszona łączność przy meczach PVP oraz PVE

  • Zwiększona jakość meczy poprzez pewność, że gracze dobrani razem do meczu są podłączeni do tego samego centrum danych, co prowadzi do lepszego pingu.
  • Ulepszona dokładność oczekiwanego czasu w lobby.

Główne fixy bugów zgłoszone przez społeczność:
Prosimy o zwrócenie uwagi, że to nie jest pełna lista – w tej podkreślamy tylko niektóre poprawki które nanieśliśmy na najpopularniejsze bugi znalezione przez naszą społeczność.

Fixy Gameplayu

  • HUG meczów rankingowych zostało zsynchronizowane z HUD meczów towarzyskich (przeczytaj: playlist changes from ten post).
  • Nanieśliśmy pewne poprawki na bugi przez które gracze utykali gdy chodzili, biegali bądź próbowali zejść z linki. Gracz mógł wykonywać wszystkie czynności poza ruchem.
    • Pewne sytuacje mogą nadal powodować te bugi. Pracujemy nad nimi.

Fixy Poziomów

  • Kanał: naprawiliśmy bug w którym czerwona blokada nie pojawiała się na oknie w pokoju Obrońców I pozwalała im wyjść na zewnątrz w czasie Fazy Przygotowawczej.
  • Niektóre błędy oświetlenia na mapach zostały naprawione.
  • Niektóre mniejsze błędy związane z kolizją obiektów zostały naprawione na mapach Dom, Klub, Kanał oraz Cafe Dostojewski.

Fixy Płynności Online

  • Naprawiono Błąd [3-0x0001000B].
  • Częściowo naprawiliśmy Błąd [2-0x00000041]. Zapoznaj się z postem o głównych problamch w Znanych problemach by dowiedzieć się więcej.
  • Cześciowo naprawiliśmy błąd powodujący zamrożenie ekranu ładowania (smoke background).

Fixy interfejsu

  • Znacznik rangi gracza został reaktywowany.
  • Spacja w uwadze o autoryzacji została poprawiona.

Fixy dźwięku

  • XB1: Naprawiliśmy bug, który sprawiał, że jeśli gracz zminimalizował grę, uruchomił inną aplikację a potem wrócił do gry, tracił dostęp do czatu głosowego.
  • XB1: Naprawiliśmy błąd przez który gracz nie słyszał czatu głosowego gdy inna aplikacja była włączona.

Inne Fixy

  • Tymczasowa aktywacja przepustek sezonowych dla wszystkich w celu wykrycia problemów zakończyła się, zobacz ten post by dowiedzieć się więcej.
  • Naprawiliśmy bug, w którym wyblakła skóra poziomu piątego poziomu dla pistoletu 5.7 USG FBI nie odblokowywała się po jego zakupie

 

Tagi: