Dzisiaj ukazał się pierwszy patch do Rainbow Six Siege. Zgodnie z zapowiedzią twórców gra będzie aktualizowana co miesiąc. Jakie zmiany i poprawki otrzymujemy wraz z pierwszą aktualizacją gry? Przedstawiamy oficjalną listę zmian prosto ze źródła: rainbow6.ubi.com



R6S Patch – Update 1.1

NOWY ZESTAW TEKSTUR ULTRA-HD NA PC
Zestaw tekstur Ultra-HD ulepsza pewne najpowszechniejsze tekstury w grze takie jak postacie czy bronie do nowego poziomu wizualnej wierności. Ten wyższy poziom szczegółowości będzie cieszył oczy podczas gry w rozdzielczości 4K, ale zmiany będą zauważalne już w 1080p. Możesz dowiedzieć się więcej z tego postu.
DLC Zestaw Tekstur Ultra-HD jest dostępny do pobrania za darmo na Uplay i Steamie.

NOWA OPCJA AUTO-KICK ZA ZABIJANIE CZŁONKÓW DRUŻYNY
To nasz pierwszy krok w walce z celowm zabijaniem członków drużyny. Ustawiliśmy pewne parametry po spełnieniu których gracz zabijający członków własnej drużyny zostanie automatycznie wyrzucony z meczu. Próbujemy uczynić wszystko co możliwe by odróżnić przypadkowe zabójstwo członka drużyny od zamierzonej czynności mającej na celu popsucie gry. To samo tyczy się celowego zabijania zakładników podczas gry jako Defender. Będziemy śledzić czy opcja auto-kick zmniejszy zamierzone zabójstwa na członkach drużyny i będziemy dostosowywać parametry zgodnie z naszymi obserwacjami..
Na PC ulepszyliśmy płynność w głosowaniu na usunięcie winnych z meczu.

ULEPSZENIA REJESTRU TRAFIEŃ

  • Usunęliśmy bug ukrytego obrotu powodujący dodatkowe opóźnienia pomiędzy akcją a percepcją.
  • Kąty tarczy podczas zjazdu na lince teraz działają poprawnie.
  • Trafienia są teraz rejestrowane poprawnie w ruchu i ataku podczas zjazdu na lince.
  • Killcam teraz wyświetla bardziej staranne przedstawienie pozycji trafienia. Dodatkowe poprawki są cały czas tworzone.

Błąd rejestru trafień może mieć kilka powodów i będziemy pracować nad dalszymi poprawkami i dodamy je w kolejnych aktualizacjach.
Przeprowadzimy również okresowe testy opóźnienia pakietów serwerów na PC, z opcją odświeżania pozycji gracza 60 razy na sekundę ( w porównianiu z wcześniejszymi 30 razami na sekundę) w różnych konfiguracjach. Kiedy ta opcja zostanie przebadana, umieścimy tą aktualizację na konsolach najszybciej jak to możliwe.

ZMIANY LIST GRY

  • [PVP] Lista HUD meczy rankingowych została synchronizowana z listą graczy meczów towarzyskich.
  • Nazwa Minimalne HUD została zmieniona na Hardocore HUD.

Jesteśmy przekonani o tym, że doświadczenia z meczy towarzyskich oraz rankingowych powinny różnić się jak najmniej i być jak najbardziej zgodne. Z związku z tym ponownie synchronizujemy HUD w meczach rankingowych i towarzyskich pozostawiając tylko kilka różnic. Czujemy się w obowiązku zaznaczyć, że pracujemy nad odpowiednią hardkorową listą gier i planujemy ją opublikować na początku 2016 roku. Będzie ona zawierała bardzo minimalne HUD dla bardziej realistycznego doświadczenia.

By zapoznać się z większą ilością szczegółów o tym, jak planujemy ewoluować listy gier oraz by podzielić się swoją opinią dotyczącą ustawień, które chcielibyście zobaczyć w grze, odwiedźcie proszę ten wątek na forum.

USPRAWNIENIA MATCHMAKINGU

  • Matchmaking rankingowy teraz będzie próbował dobrać Cię z graczami odległymi od Ciebie o jedną rangę i zwiększać rangę w każdej sekundzie.
  • Agresywność oceny umiejętności kiedy drużyna z mniejszą rangą pokonuje drużynę o wyższej randze została zmniejszona.
  • Kara za opuszczenie trwającego meczu rankingowego zostałą zmniejszona do 8 minut.
  • Ranga umiejętności wyświetla się teraz w menu głównym gry, obok Twojego poziomu.

Wiele poprawek zostało naniesionych na matchmaking trybów PVE oraz PVP, by zapobiec używaniu danych o umiejętnościach lub nieprawidłowych regionów do tworzenia meczy.

RÓWNOWAGA

  • [PVP] Zmniejszyliśmy czas potrzebny do zauważenia Defenderów na zewnątrz z 5 sekund do 2, by uniknąć agresywnego zabijania w punkcie odrodzenia.
  • Rozbrajanie bomby w Terrorist Hunt – zmiejszyliśmy maksymalną liczbę White Masks i zmniejszyliśmy rozmiary kolejnych fal.

WYGODA GRACZA

  • Zwiększyliśmy liczbę znaków w oknie czatu z 32 do 128 znaków.
  • Widoczność lunety Gaza została ulepszona, zmniejszyliśmy lśnienie i wprowadziliśmy lepszy kontrast.

POPRAWIONE BUGI

Dzięki Waszym opiniom byliśmy w stanie naprawić wiele bugów związanych z rozgrywką, mapami, interfejsem użytkownika oraz płynnością online. Możesz znaleźć szczegółową listę poprawek na naszym forum.


Wątek na oficjalnym forum gry

Subskrybuj
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments