Operation White Noise

Operation White Noise – do Drużyny Tęcza dołącza para nowych operatorów z 707th oraz nowa operatorka z GROM-u, słynącą ze swej żywiołowości i odwagi.

źródło: rainbow6.ubi.com

POCZĄTEK SEZONU 4 ROKU 2 I SPOJRZENIE W PRZYSZŁOŚĆ

Od 1 grudnia 2015 roku, dnia premiery Rainbow Six Siege, minęły już niemal dwa lata. Chcemy podziękować milionom graczy, dzięki którym nasza gra istnieje już tak długo. Rozpoczynamy jej trzeci rok, będzie zatem dużo okazji do świętowania. Wkrótce podzielimy się informacjami na temat ekscytujących wydarzeń w Roku 3, ale póki co chcemy wam przekazać wielkie podziękowania od całego zespołu twórców Rainbow Six.
Rok 2 rozpoczął się z przytupem od pierwszego Six Invitational, największego wydarzenia w całej historii Rainbow Six Siege. Operacja Velvet Shell przeniosła was na Ibizę, gdzie Jackal i Mira poznali Rainbow z oddziałem G.E.O. Następnie wydaliśmy Operację Health wraz z testowym serwerem technicznym oraz jednoetapowym matchmakingiem, tworząc w ten sposób fundamenty dla dalszej przyszłości Rainbow Six. Najnowsza Operacja Blood Orchid otworzyła przed wami bramy opuszczonego wesołego miasteczka w Hong Kongu, a do grupy dołączyli operatorzy S.D.U. Ying i Lesion, jak również Ela z polskiego GROM-u.
A to jeszcze nie wszystko.
Do Drużyny Tęcza dołącza para nowych operatorów z 707. Batalionu do Zadań Specjalnych (707th SMB). Operator atakujący jest uparty i odważny, a broniący – metodyczny i wytrwały. Wprowadzamy również nową operatorkę z GROM-u, słynącą ze swej żywiołowości i odwagi.
Co do naszej nowej mapy, będziecie musieli wysoooko zadrzeć głowy, aby zbadać niezwykłą wieżę obserwacyjną, wznoszącą się wysoko ponad dachami wieżowców w Seulu. Zróbcie trochę miejsca w zbrojowni, bo mamy też dla was nowe zabawki, dzięki którym będziecie mieli jeszcze większe możliwości rozwałki.

CAŁKIEM NOWA MAPA: WIEŻOWIEC MOK MYEOK W OPERACJI WHITE NOISE

O świcie miasto budzi się we mgle niespełnionych snów i nadchodzących obowiązków. Samochody przemieszczają się po siatce ulic w rytm zmieniających się świateł. Delikatne promienie wschodzącego słońca odbijają się od okien nowoczesnych budynków, zaprojektowanych wedle oczekiwań i wyciągniętych w górę tak wysoko, jak potrafią sięgać jedynie wspólne ambicje. Płatki śniegu spadają na tętniącą życiem metropolię. Wszystko toczy się tak, jak zwykle, aż do chwili, gdy dzień zamienia się w noc, a ulice rozświetlone neonami wszechobecnych reklam pokazują swoją drugą naturę. Śmigłowiec patroluje teren, wolny od siatki ulic, unosząc się nad dachami budynków gigantów technologii. Znajduje lądowisko na najwyższym z wieżowców. Gdzieś wewnątrz budynku słychać detonację ładunku wyważającego.

Desant na Mok Myeok, olbrzymią wieżę telewizyjno-obserwacyjną w Seulu (Korea Południowa). Wieżowiec sięga chmur i góruje nad całym miastem, oto cud budownictwa przyszłości. We wnętrzach budynku tradycyjna koreańska architektura współgra z nowoczesnym stylem: herbaciarnie i salony pełne drewnianych mebli i motywów kojarzących się z domem sąsiadują z jasnymi, wymuskanymi, nowoczesnymi biurami. Dyrektor artystyczny Gregory Fromenteau wyjaśnia: „Na naszych mapach zawsze szukamy kontrastów. Współczesność i tradycja, dualizm stylów”.
Niestety Mok Myeok stanowi arenę walk po upublicznieniu grzechów jej skorumpowanego prezesa. Starcia toczą się w restauracji, klubie nocnym, galerii sztuki oraz biurach na kilku piętrach wieżowca.
Pierwszym elementem, który chcieli wykorzystać autorzy, była niesamowita wysokość budynku. „Naszym celem było oddanie lęku wysokości i uczucia spadania”, mówi Jacques Wong, jeden z projektantów poziomów. „Pionowy charakter mapy i przebywanie na znacznej wysokości czuć zarówno w środku, jak i na zewnątrz budynku”.

Projektowanie i tworzenie wieżowca Mok Myeok w charakterze nowej mapy do gry stanowiło nie lada wyzwanie dla autorów. Inaczej niż w wypadku poprzednich map, gdzie do wewnątrz prowadzi szereg rozmaitych ścieżek, tym razem projektanci poziomów postanowili spróbować innego podejścia. „Nowa funkcjonalność gry wykorzystuje budowę wieżowca i pozwala graczom na opuszczanie się na linach wzdłuż okien budynku i przez punkty wejścia”, wyjaśnia Wong. Czy gracze powinni się martwić o kamperów? „Sama mapa jest całkiem duża i zaprojektowaliśmy ją w taki sposób, aby większość bitew odbywała się w jej centrum”. Walka rozpoczyna się na dalekim dystansie, ale w miarę zbliżania się graczy do centralnego punktu mapy, starcia toczą się w coraz mniejszej odległości.
Zaglądajcie regularnie na nasz blog, aby dowiedzieć się więcej o nadchodzących elementach gry. Zachęcamy również do śledzenia finałów Pro League, które odbywają się w Sao Paulo w dniach 18-19 listopada – transmisja na twitch.tv/rainbow6.

CZYTAJ WIĘCEJ

Subskrybuj
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
boe.
2 lat temu

Jak wam się mapa nowa podoba? Jak dla mnie słaba.