W White Noise do Drużyny Tęcza dołącza dwoje operatorów z 707. Batalionu Specjalnego, którzy wezmą udział w misji ratunkowej na szczycie wieży Mok Myeok. Dołączy do nich nasza druga specjalistka z GROM-u.

źródło: rainbow6.ubi.com

OPERACJA WHITE NOISE

W tym ostatnim sezonie roku drugiego chcemy skoncentrować się na poprawie wrażeń, dlatego wprowadzamy nową animację odrzutu dla pistoletów, nowe wskaźniki interfejsu dla umiejętności operatorów oraz synchronizację trajektorii granatów. Więcej szczegółów podajemy niżej.

2 NOWYCH OPERATORÓW

Aby móc prowadzić operację White Noise Drużyna Tęcza werbuje dwóch najlepszych ludzi z 707 SMB: Dokkaebi i Vigila.
Nowi operatorzy zostają natychmiast odblokowani dla posiadaczy Przepustki Sezonowej, którzy otrzymują wyjątkowy dostęp na siedem dni. Po zakończeniu tego specjalnego okresu wszyscy gracze mogą odblokować obu operatorów w zamian za punkty Rozgłosu lub Kredyty R6.

WIEŻA

W operacji White Noise dwóch operatorów 707 SMB wspina się na ośnieżoną wieżę Mok Myeok w celu przeprowadzenia operacji ratunkowej w koreańskim Seulu. Nowoczesna wieża komunikacyjno-obserwacyjna oferuje nowe punkty obserwacyjne górujące nad całym miastem, a tym samym stanowi scenę, na której można rozwinąć najróżniejsze wielopoziomowe operacje taktyczne.

MALOWANIE BRONI W STYLU WHITE NOISE

Aby uczcić koniec roku drugiego, zaszpanuj naszymi najnowszymi wyjątkowymi malowaniami: Tygrysi pazur, Dziki, Feniks, Nieustraszony oraz polska Husaria.

Sezonowe malowania broni mogą być zastosowane na broni dostępnej do końca bieżącego sezonu.

ZOFIA BOSAK

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej nowej operator z polskich sił specjalnych GROM, kliknij tutaj.

ELITA

W tym sezonie oddajemy hołd Markowi R. „Mute” Chandarowi nowym zestawem elitarnym. Czerpiąc inspirację ze słynnej odwagą specjalnej jednostki rozpoznawczej, utworzonej tuż przed wybuchem II wojny światowej, Mute jest ucieleśnieniem Drużyny F.

Każdy zestaw elitarny stworzony został z myślą o konkretnym operatorze i zawiera unikatowy uniform, malowanie broni, skórkę gadżetu, chibi i specjalną animację zwycięstwa.

OGÓLNE ZMIANY I POPRAWKI

SYNCHRONIZACJA TRAJEKTORII GRANATU

Rozpoczynamy testy nowej logiki trajektorii niektórych pocisków, w pierwszej kolejności skupiając się na granatach.

Głównym celem zmian wprowadzanych w synchronizacji trajektorii jest chęć usunięcia usterek, które występują, gdy granat desynchronizuje się na kliencie gry i nagle jest teleportowany z powrotem. Zmiana synchronizacji pozwoli nam ujednolicić trajektorię pomiędzy tym, co widzi serwer, a tym, co widzi gracz na swoim kliencie. Ograniczymy w ten sposób szansę na to, by rzucony granat wrócił do użytkownika. Poniżej znaleźć można przykład ilustrujący ten błąd:

PERSPEKTYWA KLIENTA
PERSPEKTYWA SERWERA

Wprowadzając tę zmianę weźmiemy też pod uwagę szybkość gracza przy rzucie granatem. W rezultacie rzucanie granatów w ruchu będzie w różnoraki sposób wpływało na trajektorię. Prędkość początkowa granatu będzie teraz nałożona na prędkość poruszania się gracza w momencie rzutu. Tym samym prędkość ruchu będzie wpływała na trajektorię rzutu na następujące sposoby:

  • Granat rzucony w trakcie ruchu do przodu poleci dalej.
  • Granat rzucony w trakcie ruchu do tyłu poleci bliżej.
  • Rzucanie granatu w trakcie wykonywania uników w lewo bądź w prawo spowoduje odpowiednie odchylenie trajektorii rzutu.

Postanowiliśmy wprowadzić tę zmiany po tym jak okazało się, że przy zastosowaniu nowej logiki synchronizacji rzucanie granatami wygląda lepiej. Po krótkich testach stwierdziliśmy też z zadowoleniem, że zmiana ta zwiększyła głębię gry oraz kontrolę gracza nad rzucanym granatem.

Funkcja ta została już eksperymentalnie zaimplementowana na technicznym serwerze testowym, więc prosimy was o zamieszczanie swoich opinii w podtemacie serwisu Reddit, poświęconym serwerowi technicznemu.

WYGODA GRACZA

ODRZUT PISTOLETU

Chcąc zwiększyć wygodę graczy, zmieniliśmy nieco animację pistoletu. Naszym głównym celem było uczynić pistolet podstawowym wyborem gracza, nie zaś ostatnią deską ratunku, gdy zabraknie amunicji do innych broni.

Przed wprowadzeniem tej zmiany, z pistoletu trzeba było zawsze strzelać przy użyciu celownika, ponieważ animacja uwzględniała podskakiwanie lufy, która zasłaniała centralną część ekranu (gdzie wylatuje kula). W efekcie gracz musiał się później domyślać, gdzie jest przeciwnik. Usterka ta szczególnie dawała się we znaki, gdy gracz próbował celować w głowę.

Zwiększyliśmy też szybkostrzelność wszystkich pistoletów. Dzięki temu gracze mogą teraz dużo płynniej wymieniać magazynki. Te nowe korzyści mają uczynić pistolety bardziej zabójczymi, dzięki czemu gracze będą chętniej po nie sięgali.

NOWE WSKAŹNIKI INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA DLA PREMII/KAR

Na ekranie interfejsu użytkownika wprowadzamy wskaźniki premii oraz kar. Pozwoli to na lepszą wizualizację sytuacji, w której, na przykład, masz pancerz Rooka lub nastąpisz na minę Lesiona. Za sprawą nowej wizualnej unifikacji wszystkich efektów mających wpływ na postać gracza otrzymasz jasny sygnał na temat tego, co się z tobą dzieje.

Zmiana ta obejmuje:

  • pancerz Rooka
  • oznaczenie Jackala (i oznaczenie jako Jackal)
  • minę GU Lesiona
  • hakowanie telefonu Dokkeaebiego

Wprowadziliśmy też oznaczenie kolorami:

  • Niebieski: efekt pozytywny
  • Czerwony: efekt negatywny

NAJWAŻNIEJSZE NAPRAWIONE BŁĘDY

ROZGRYWKA

  • NAPRAWIONO – Gracze mogą otrzymywać obrażenia od miny kierunkowej, choć kryją się za barykadą.
  • NAPRAWIONO – Gdy gracz jest zagłuszony, nie może podłożyć drugiego ładunku wyważającego, po tym jak pierwszy został zniszczony.
  • NAPRAWIONO – Efekt drona Yokai może zostać rozproszony, jeśli skumuluje się z nałożonym na niego efektem ogłuszenia.
  • NAPRAWIONO – Oglądanie sojusznika w trybie powalenia nie uwzględnia efektu rozmycia.
  • NAPRAWIONO – Celowanie przy użyciu przyrządów w trakcie szybkiego zjeżdżania po linie blokuje funkcję zjeżdżania.
  • NAPRAWIONO – Kopia tarczy może ulec zniszczeniu w trybie widoku trzecioosobowego, jeśli gracz szybko przełączy się z granatów na tarczę.
  • NAPRAWIONO – Powtórzenie animacji przeładowania sprawia, że gracze nie mogą strzelać ani dokończyć przeładowania.
  • NAPRAWIONO – Dołączenie do sesji po zakończonym starciu prowadzi do zawieszenia się sekwencji wczytywania.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro rozmieszczone w określonych miejscach mogą zadawać graczom obrażenia przez wzmocnione ściany.
  • NAPRAWIONO – Usterki czatu głosowego w grze powodują, że jeden z graczy aktywnie biorących udział w meczu jest pozbawiony komunikacji.
  • NAPRAWIONO – Pociski wystrzeliwane z wyrzutni przenikają przez obiekty, jeśli zostały wystrzelone blisko nich.
  • NAPRAWIONO – Przeskakiwanie w biegu szerokich powierzchni operatorami z szybkością na poziomie 2 i 3 prowadzi do powtórki animacji.
  • NAPRAWIONO – Częściowo uszkodzone rozkładane tarcze po zabraniu znikają z ekwipunku.
  • NAPRAWIONO – Tarcze mogą przesłaniać widok, gdy gracz biegnie po pochyłości.
  • NAPRAWIONO – Granaty uderzeniowe, zamiast wybuchać przy trafieniu odbijają się od framug okiennych.
  • NAPRAWIONO – Czasami w trakcie wyboru drużyny wyświetlane są sprzeczne lokacje celów.
  • NAPRAWIONO – Na niektórych mapach obrońcy mogą detonować miny kierunkowe przez ściany.
  • NAPRAWIONO – Gdy gracz utraci połączenie z meczem, reanimując powalonego kompana, ten wstaje wciąż krwawiąc.
  • NAPRAWIONO – W trybie korzystania z drona przycisk Wyjście na ekranie wyboru miejsca odrodzenia nie reaguje na komendę myszy.
  • NAPRAWIONO – Przejście z biegu do pozycji padnij, a następnie pominięcie animacji i ponowne podjęcie biegu powoduje, że gracze teleportują się przed siebie.
  • NAPRAWIONO – Użytkownicy mogą wykorzystywać ciasne przejścia istniejące na mapach lub stworzone przy użyciu rozkładanej tarczy do zablokowania postaci na mapie.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wdrapywać się na tarcze, wykorzystując innych użytkowników jako obiekty kolizyjne.
  • NAPRAWIONO – Gdy obrońca zostanie powalony na zewnątrz, napastnicy widzą jego pasek życia.
  • NAPRAWIONO – Gracz, który powali własnych kompanów, opuści sesję i zaczeka z powrotem, dopóki nie zginą, nie otrzymuje kary.
  • NAPRAWIONO – Po naciśnięciu przycisku Góra na kontrolerze, przyciski Pakietu Alfa przestają odpowiadać.
  • NAPRAWIONO – Usterka, w wyniku której funkcje “Dołącz do gry” oraz “Zaproś do gry” przestają działać.
  • NAPRAWIONO – Niezwykle wytrzymałe szkło w czarnych pojazdach.
  • NAPRAWIONO – Ładunki wyważające umieszczone na ścianach, które można zniszczyć, nie wybuchały, jeśli w międzyczasie ściana została wzmocniona.
  • NAPRAWIONO – Po otwarciu menu w trakcie przewijania podglądu broni na ekranie Pakietu Alfa animacja przewijania zapętlała się w nieskończoność.
  • NAPRAWIONO – Kilka szczególnych przypadków przytrzymywania w trakcie skoku graczy z wysokim pingiem.
  • NAPRAWIONO – Na zakończenie rozgrywki nie jest wyświetlana tabela wyników.
  • NAPRAWIONO – Kamera przenika przez graczy, którzy zostali powaleni i przytrzymują przycisk, by spowolnić krwawienie w trakcie reanimacji.
  • NAPRAWIONO – Kilka problemów z matchmakingiem, które powodują, że pięcioosobowe drużyny zostają podzielone po wejściu do meczu.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą bezpośrednio atakować gadżety osłonięte przez rozkładaną tarczę i niszczyć je.
  • NAPRAWIONO – Jeśli broń bez celownika jest wyposażona w laser, nie reaguje on na granaty EM.
  • NAPRAWIONO – Dziwna rotacja gracza, który zakłada pancerz warstwowy zaraz po upadku z jakiejś powierzchni.
  • NAPRAWIONO – Granaty odłamkowe nie zawsze niszczą barykadę, obok której eksplodują.
  • NAPRAWIONO – Zmiana ustawień pozwala na usunięcie większości tekstur otoczenia, co zapewnia graczowi przewagę.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie drutu porażającego Bandita atakiem wręcz nagradza napastnika jak za drut kolczasty.
  • NAPRAWIONO – Trajektorie granatów uderzeniowych i ogłuszających nie są takie same.
  • NAPRAWIONO – Problemy z gadżetami przyczepnymi, odpadającymi od zniszczonej barykady.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wspinać się na plecy innych operatorów, aby stanąć w oknie.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą zginąć wskutek ataku wręcz wymierzonego nad głowę.
  • NAPRAWIONO – Przykucnięcie, skok i spojrzenie w górę może spowodować przesłonięcie widoku.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą użyć rozkładanej tarczy oraz towarzysza, by dostać się na wyżej położone miejsca na mapach.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przenikać przez ścianę przy ZEWN. wejściu do piwnicy w bazie Hereford, jeśli podłożą minę kierunkową w strategicznym miejscu.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą użyć drona, aby zajrzeć pod schody w lokacji Piwnica pralnia na mapie Oregon.
  • NAPRAWIONO – Niektóre bronie nie są prawidłowo zestrojone z celownikiem ACOG w trybie celowania w trakcie ostrzału.
  • NAPRAWIONO – Efekty zadymienia mogą odwracać widok gracza w trakcie korzystania z liny.
  • NAPRAWIONO – Problem z matchmakingiem, w wyniku którego gracze mogli utknąć w lobby, poszukując innych graczy.
  • NAPRAWIONO – Dwóch graczy biegnących obok siebie może wywołać usterkę z teleportacją.
  • NAPRAWIONO – Granaty czasami wracają do gracza, jeśli zostaną wrzucone przez otwarte okno.
  • NAPRAWIONO – Granaty uderzeniowe odbijają się od ścian, zamiast eksplodować.
  • NAPRAWIONO – Usterkę, w wyniku której kamera widza potrafi zablokować się w lokacji, jeśli gracz zginie.
  • NAPRAWIONO – Pociski oraz celownik L85A2 nakładają się na siebie, jeśli broń jest wyposażona w różne dodatki.
  • NAPRAWIONO – Jeśli gracz oślepiony błyskiem przejdzie w tryb drona, ekran HUD zaczyna powoli blaknąć.

TRYBY ROZGRYWKI

BOMBA
  • NAPRAWIONO – Użytkownicy nie mogą otworzyć menu opcji, jeśli wszyscy napastnicy nie żyją, a został podłożony rozbrajacz.
  • NAPRAWIONO – Niska liczba klatek na sekundę w trakcie misji Bomba w Fawelach w trybie Terrohunt.
ZAKŁADNIK
  • NAPRAWIONO – Operatorzy eskortujący zakładnika mogą się teleportować, jeśli zakładnik jest ogłuszony.
  • NAPRAWIONO – Sygnał dźwiękowy ostrzegający przed utratą zakładnika jest odtwarzany zbyt późno.
  • NAPRAWIONO – Usterki kolizyjne pomiędzy napastnikami, obrońcami oraz zakładnikiem, które mogą doprowadzić do teleportacji.
ZABEZPIECZENIE TERENU
  • NAPRAWIONO – Gracze przestają zabezpieczać teren, jeśli stoją nad wysadzonym włazem.
OPERACJE
  • NAPRAWIONO – Gdy przechodzisz do operacji z głównego menu, nie wyświetla się opis konkretnej misji.
KAMERA WIDZA
  • NAPRAWIONO – Ikony nad głowami znikają, gdy użytkownik przełączy się na gracza będącego na innym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Na górnych piętrach widok z kamery widza jest zablokowany w trybie RTS, gdy gracz wspina się na jakiś obiekt.
  • NAPRAWIONO – Wskaźnik powalenia gracza jest niewidoczny w kamerze widza.
  • NAPRAWIONO – Wyjście na zewnątrz za graczem, nad którego głową ustawiona jest kamera, może sprawić, że gracz stanie się niewidzialny.
  • NAPRAWIONO – Widzowie nie są wyświetlani, gdy próbują dołączyć do playlisty.
GRY UŻYTKOWNIKÓW
  • NAPRAWIONO – Gracz może utknąć bez dostępu do interfejsu, gdy próbuje ponownie dołączyć do gry użytkownika.
  • NAPRAWIONO – Gracze wyrzuceni z gry użytkownika mogą nadal ją obserwować i próbować do niej dołączyć, co skutkuje wystąpieniem błędu.
TERROHUNT
  • NAPRAWIONO – Sygnał wysadzacza utrzymuje się na wykrywaczu elektroniki IQ nawet wtedy, gdy operator wysadzacza już nie żyje.

OPERATORZY

BLITZ
  • NAPRAWIONO – Problem z replikacją występujący, gdy gracz zostanie zaatakowany wręcz w trakcie biegu.
KAPKAN
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie barykady w drzwiach lub w oknie może też zniszczyć pułapkę.
  • NAPRAWIONO – Przesunięta animacja przy podkładaniu pułapki.
  • NAPRAWIONO – Pułapka staje się niewidoczna z pewnej odległości wskutek problemów z poziomem szczegółowości.
  • NAPRAWIONO – Jeśli pułapka jest podłożona na zewnątrz budynku, a napastnik korzysta z liny w środku, eksplozja nie zada mu obrażeń.
  • NAPRAWIONO – Gdy ostatni napastnik w rundzie zginie na skutek detonacji pułapki, powtórka pokazuje sytuację z punktu widzenia Kapkana, a nie pułapki.
MONTAGNE
  • NAPRAWIONO – Replikacje tarczy mogą zostać zniszczone, jeśli rzuci się w nie granatem określonego typu.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą zabić Montagne’a nawet przy rozłożonej tarczy, jeśli podskoczą i jednocześnie oddadzą strzał przez pobliskie okno.
  • NAPRAWIONO – Rozłożona tarcza Montagne’a jest widoczna przez schody w Domu.
IQ
  • NAPRAWIONO – Po skorzystaniu z liny urządzenie IQ wydaje się unosić w środkowej części ekranu.
JACKAL
  • NAPRAWIONO – Gdy Jackal aktywuje swój gadżet, wszystkie jego bronie blokują się w pozycji bezczynności.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy zostawiają swoje ślady na drucie kolczastym.
  • NAPRAWIONO – Gdy kogoś śledzisz, ikona igły Gu nakłada się na pozycję śledzonego, gdy przyjmie on obrażenia od miny Gu.
CAVEIRA
  • NAPRAWIONO – Opuszczenie meczu po rozpoczęciu przesłuchania uniemożliwia jego dokończenie, blokując umiejętność.
  • NAPRAWIONO – Caveira może teleportować się po przesłuchaniu kogoś z bliskiej odległości.
  • NAPRAWIONO – Przesłuchanie kogoś, gdy Caveira stoi plecami do ściany, powoduje, że wypada ona poza mapę.
  • NAPRAWIONO – Wszyscy gracze otrzymują komunikat o kodzie błędu 2-0x0000B005, jeśli gracz rozłączy się w trakcie przesłuchania.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przechodzić przez pobliskie ściany po przeprowadzeniu przesłuchania.
ELA
  • NAPRAWIONO – Ograniczenie szybkości ruchu przeciwnika trafionego przez jej minę wynosi 20% zamiast zakładanych 30%.
  • NAPRAWIONO – Szybkość obrotu kamery systematycznie zmniejsza się przez krótki czas, gdy ustępuje efekt ogłuszenia.
  • NAPRAWIONO – Wygranie rundy z wyróżnieniem dla najlepszego zawodnika w Samolocie nocą powoduje zaciemnienie obrazu Eli. Poprawiliśmy efekt czerwonych oczu obecnych w tej postaci.
  • NAPRAWIONO – Miny ogłuszające mogą blokować wejścia dla drona.
  • NAPRAWIONO – Mina może być wyświetlana do góry nogami, jeśli zostanie umieszczona za blisko kamery, komórki nitro lub innej miny.
GLAZ
  • NAPRAWIONO – Włosy wrogów nie były wyświetlane na żółto w celowniku termicznym.
LESION
  • NAPRAWIONO – Widok wspomagający nie obejmuje ikon GU.
TWITCH
  • NAPRAWIONO – Gdy gracz jest ogłuszony, znika celownik drona.
SLEDGE
  • NAPRAWIONO – Młot Sledge’a nie rozbija w pełni ściany, którą można zniszczyć, jeśli uderzenie trafia w jej narożnik.
BANDIT
  • NAPRAWIONO – Bateria pozostaje podłączona do rozkładanej tarczy, gdy ta ulegnie zniszczeniu.
  • NAPRAWIONO – Elektryczny efekt drutu porażającego nie jest widoczny w kamerze widza, gdy gracz obserwowany z perspektywy pierwszej osoby zostanie nim zabity w trakcie rozgrywki.
TACHANKA
  • NAPRAWIONO – Po przełączeniu pomiędzy gadżetami i uzbrojeniem, Tachanka obserwowany z perspektywy trzeciej osoby przy LKM-ie wygląda jak połamany
ECHO
  • NAPRAWIONO – Yokai ignoruje ozdobne wentylatory w suficie.
MIRA
FROST
  • NAPRAWIONO – Napastnicy mogą aktywować matę w trakcie animacji podnoszenia.
HIBANA
  • NAPRAWIONO – Ładunki z jej granatnika mogą przywierać do niezniszczalnych powierzchni.

PROJEKTY POZIOMÓW

BANK
  • NAPRAWIONO – Dron może wymusić kolizję z doniczkami na kwiaty w lokacji ZEWN. Taras.
  • NAPRAWIONO – Ładunek wyważający nie niszczy obu stron ściany w lokacji Archiwa – parter.
  • NAPRAWIONO – Dziury w ścianie nad sufitem lokacji Biuro administratora – parter pozwalają graczom wrzucać kamery i inne przylepne gadżety przez ściany.
  • NAPRAWIONO – Dron przenika przez schody w lokacji Piwnica – schody główne.
  • NAPRAWIONO – Dziury obok wzmocnionej ściany w lokacji Dział kredytów – parter.
  • NAPRAWIONO – Gracz utyka w kontakcie z balustradami w lokacji Windy – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Usterka kolizyjna występująca w trakcie korzystania z drona w lokacji Archiwa – parter.
  • NAPRAWIONO – Migotanie tekstur w przewodzie wentylacyjnym w lokacji Archiwa – parter.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wymusić usterkę kolizyjną i przejść przez ścianę, korzystając z rozkładanej tarczy w lokacji Archiwa – parter.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą przez podłogę ostrzeliwać napastników w tunelu w lokacji Serwerownia – schody.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie podłogi w lokacji Sala zarządu – I piętro pozwala graczom widzieć przez ściany i podkładać w środku gadżety, na przykład kamery.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie podłogi w lokacji Schowek sprzątaczy ponownie pozwala graczom widzieć przez ściany i podkładać w środku gadżety, na przykład kamery.
  • NAPRAWIONO – Dziura w ścianie pomiędzy lokacjami Biuro administratora – parter i Sala biurowa – parter ponownie pozwala graczom widzieć przez ściany i podkładać w środku gadżety, na przykład kamery.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie sufitu w lokacji Archiwa – parter pozwala graczom widzieć przez ściany i podkładać w środku gadżety, na przykład, tak, dobrze się domyślacie, kamery.
  • NAPRAWIONO – W lokacji Pokój obsługi – parter operatorzy potykali się o irytujące szkło i kubek.
GRANICA
  • NAPRAWIONO – Dron może wymusić usterkę kolizyjną z drewnianą belką w lokacji Szafki w zbrojowni – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Dron może wymusić usterkę kolizyjną z drewnianą belką w lokacji Pokój socjalny – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Gracz może umieścić drona wewnątrz ściany w lokacji ZEWN. Południowy balkon.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wymusić usterkę kolizyjną z rotundą na dachu.
  • NAPRAWIONO – Czołgający się operatorzy wypadają poza świat gry po wymuszeniu usterki kolizyjnej z toaletą w lokacji Areszt – parter.
  • NAPRAWIONO – Dziura w oprawie środowiskowej, przez którą widać światło nieba w lokacji Wschodnie schody.
  • NAPRAWIONO – Gracz przenika przez metalowy detektor, na który może wspiąć się w lokacji Kontrola celna – parter.
  • NAPRAWIONO – Panel w lokacji Główne schody – parter znika, gdy patrzy się na niego z lokacji Kontrola celna – parter.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro nie zadają obrażeń, gdy utkną na niebieskim ogrodzeniu w lokacji ZEWN. Miejsce wypadku.
  • NAPRAWIONO – Usterka tekstur pojawiająca się po zniszczeniu ściany w lokacji Łazienka – parter.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro nie zadają obrażeń w narożniku ceglanej ściany w lokacji Pomieszczenie ochrony – I piętro.
DOMEK GÓRSKI
  • NAPRAWIONO – Stalowe beczki w lokacji Piwnica – korytarz znikają, gdy patrzy się na nie z lokacji Piwnica – garaż skuterów.
  • NAPRAWIONO – Dron ulega zniszczeniu, jeśli zbytnio zbliży się do skał na zewnętrznym skraju mapy.
  • NAPRAWIONO – Ściana pomiędzy lokacjami Biblioteka i Biblioteka – wejście może zostać wzmocniona z lokacji Biblioteka – korytarz.
  • NAPRAWIONO – Niewidzialne kolizje gadżetów rzucanych z lokacji Biuro balkon – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Gadżety nie odbijają się od podłogi i framugi drzwi pomiędzy lokacjami Salon – parter i Jadalnia – parter.
  • NAPRAWIONO – Drony pozwalają widzieć przez skały położone w lokacji ZEWN. Jezioro.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wypaść poza świat gry w pobliżu schodów w lokacji Piwnica – garaż skuterów.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wypchnąć towarzyszy poza lub w głąb lokacji Kuchnia, korzystając ze wzmocnień.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą ciskać przylepnymi gadżetami, takimi jak kamery, z lokacji Biuro – I piętro w drewnianą belkę w lokacji Jadalnia – parter przez brakującą teksturę. Bez obaw, tekstura została odszukana i naprawiona.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą ciskać przylepnymi gadżetami, takimi jak kamery, z lokacji Biblioteka – I piętro w drewnianą belkę w lokacji Pokój gier – parter przez brakującą teksturę. Tekstury nadal nie ma, ale mapa została naprawiona.
  • NAPRAWIONO – Stalowy piekarnik w Kuchni uniemożliwia graczom niszczenie dronów.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą utknąć pomiędzy rozkładaną tarczą, a wzmocnioną ścianą w lokacji Piwnica – piwnica z winem.
  • NAPRAWIONO – Dziurawa skała w lokacji ZEWN. Skutery śnieżne.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą strzelać w jedną stronę przez kolejną brakującą teksturę w lokacji Biuro – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Drony elektryczne Twitch ulegają zniszczeniu, gdy przejeżdzają w pobliżu skały w lokacji ZEWN. Lasy na klifie.
  • NAPRAWIONO – Gracze stojący na zewnątrz na dowolnym podwyższeniu są niewidoczni z kamery widza po wybraniu parteru.
SAMOLOT
  • NAPRAWIONO – Drony mogą dostać się pod podłogę w lokacji Przedni korytarz – główny pokład.
  • NAPRAWIONO – Walizka w lokacji Przedni korytarz – główny pokład znika, jeśli zostanie trafiona atakiem wręcz.
  • NAPRAWIONO – Przesuwne okno w salonie w lokacji Kokpit blokuje gadżety i nie można go zniszczyć.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przenikać przez sufit w lokacji Luk bagażowy, skacząc po skrzyniach.
  • NAPRAWIONO – Przeskakiwanie dronem pomiędzy dwoma elementami ładunku sprawia, że wypada on poza podłogę w lokacji Ładownia.
  • NAPRAWIONO – Gracze spadają pod samolot, idąc przed siebie na prawo od głównych drzwi.
  • NAPRAWIONO – Miny Gu Lesiona nie dają się prawidłowo rozmieścić na zewnętrznych stalowych podłogach.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą prowadzić obserwację przez silniki samolotu, jeśli patrzą na nie od tyłu.
  • NAPRAWIONO – Pułapka Kapkana nie wchodzi w kolizję z panelem kontrolnym znajdującym się w lokacji Kabina radiowa – górny pokład.
  • NAPRAWIONO – Animacja podkładania pułapki Kapkana zacina się w lokacji Kabina radiowa.
  • NAPRAWIONO – Gracz może utknąć w zewnętrznym poszyciu samolotu, wskakując na zniszczoną ścianę w lokacji Pomieszczenie techniczne – dolny pokład.
OREGON
  • NAPRAWIONO – Niewielka szczelina nad kanałem drona w lokacji ZEWN. Zajezdnia, przez którą gracze mogą strzelać.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą widzieć niebo przez niewielką dziurę w narożnej części lokacji Sypialnie dziecięce.
  • NAPRAWIONO – Problem z przenikaniem przy rozkładaniu maty w lokacji Sypialnia schody – parter.
  • NAPRAWIONO – Fragment ściany w lokacji Biuro – parter nakłada się na barykadę, co uniemożliwia jej zniszczenie atakiem wręcz.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą strzelać przez dach w lokacji Strych – I piętro, zadając obrażenia graczom w lokacji ZEWN. Sala spotkań.
  • NAPRAWIONO – Brak obszaru kolizyjnego za skrzyniami w lokacji Zbrojownia – I piętro pozwala dronowi wypaść poza świat gry. Usterka ta nie była zgłaszana i już została usunięta.
  • NAPRAWIONO – Drony nie będą już przenikały przez dwa kartonowe pudła w lokacji Kuchnia – parter.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wypaść poza świat gry i zginąć, czołgając się pod stołem w lokacji Stołówka – parter.
  • NAPRAWIONO – Dron elektryczny Twitch blokuje się za generatorem w lokacji Kulisy – parter.
  • NAPRAWIONO – Brakująca tekstura w niewielkim dachu nad lokacją ZEWN. Dach nad stołówką.
  • NAPRAWIONO – Promienie światła migoczą, gdy gracz patrzy przez liście na drzewie.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą strzelać przez brakującą teksturę, zjeżdżając po linie z lokacji ZEWN. Parking do lokacji Hol – parter.
  • NAPRAWIONO – Kamera umieszczona w lokacji Korytarz stołówka – parter pozwala obserwować lokację Natryski – parter.
KLUB
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przenikać przez ścianę w lokacji ZEWN. Plac budowy.
  • NAPRAWIONO – Reaktywny System Obrony Jägera może zostać umieszczony w pudle w lokacji Łazienka – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Wyświetlacz w lokacji Pokój ochrony – I piętro unosi się w powietrzu po zniszczeniu monitora.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wejść do szafy grającej w lokacji Bar.
  • NAPRAWIONO – Zniszczenie wschodniej ściany w lokacji Sypialnia korytarz – I piętro może spowodować, że haki i ramy obrazów będą unosiły się w powietrzu… niczym duchy.
  • NAPRAWIONO – Dron może wypaść poza świat gry wskutek usterki kolizyjnej w lokacji Piwnica – arsenał.
  • NAPRAWIONO – Dron może wypaść poza świat gry wskutek usterki kolizyjnej w lokacji Pokój z zapasami – parter.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro nie zadają obrażeń, jeśli zostaną podłożone z boku regału w lokacji Biuro logistyczne – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą utknąć pomiędzy drewnianymi paletami a oponami w punkcie odradzania w lokacji ZEWN. Magazyn.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, gdy użytkownik wymusza kolizję z narożną częścią budynku w lokacji ZEWN. Doki.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, gdy użytkownik wymusza kolizję z panelem elektrycznym w lokacji Pokój z gotówką – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wymusić usterkę kolizyjną pomiędzy stojakami na hantle w lokacji Siłownia.
WYBRZEŻE
  • NAPRAWIONO – Gracze są wypychani nad rozkładaną tarczę wskutek kolizji ze wzmocnioną ścianą w lokacji Apartament – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Usterka kolizyjna, występująca gdy gracz przykuca naprzeciwko narożnej części ścian w lokacji Sala wideo – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Pomiędzy ścianami w lokacji Biuro – parter znajduje się szczelina, przez którą gracze mogą obserwować obszar lokacji Sala bilardowa – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Animacja skoku jest pozbawiona kilku klatek, gdy gracz skacze z baru do basenu w lokacji ZEWN. Basen.
  • NAPRAWIONO – Dron pozwala widzieć poprzez siatkę basenu w lokacji ZEWN. Basen.
  • NAPRAWIONO – Gracz przenika przez sufit, gdy wskakuje na ladę w lokacji Bar Sunrise – parter.
  • NAPRAWIONO – Niespójne tekstury w lokacji Pokój widokowy – parter.
  • NAPRAWIONO – Skrzynie znajdujące się w lokacji ZEWN. Ruiny znikają po tym, jak użytkownik rzuci w ich pobliże granat odłamkowy.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą blokować się za stołem w lokacji ZEWN. Chodnik przy basenie.
  • NAPRAWIONO – Napastnicy mogą dostać się na różowe płótno na szczycie budynku.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przenikać przez biurko w biurze obok kuchni.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przenikać przez niezniszczalną ścianę dzielącą lokacje Sala wideo – I piętro i Korytarz – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Brak możliwości zniszczenia deski do krojenia oraz noża w lokacji Kuchnia – parter.
  • NAPRAWIONO – Obrazy i ich zaczepy unoszą się w powietrzu po zniszczeniu ściany. Najprawdopodobniej znowu duchy.
UNIWERSYTET BARTLETT
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą widzieć drugą stronę ściany przez szczelinę pomiędzy ścianą i drewnianą belką w lokacji Klasa – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą patrzeć i strzelać na zewnątrz przez szczelinę w ścianie w lokacji Biuro główne.
  • NAPRAWIONO – Brakuje efektu dźwiękowego tłuczonego szkła podczas niszczenia szklanych gablot w lokacji Sala trofeów – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Niewidzialna ściana sprawia, że gadżety unoszą się w powietrzu w lokacji Sala kolumnowa – parter.
  • NAPRAWIONO – Gracz nie jest wykrywany, jeśli ukrywa się w zaroślach przy ścianie w lokacji ZEWN. Parking.
  • NAPRAWIONO – Gadżet Jägera unosi się w powietrzu, jeśli zostanie podłożony na kominku w lokacji Sala kolumnowa – parter.
  • NAPRAWIONO – Lampa w Sali kolumnowej znika, gdy gracz się od niej oddali.
  • NAPRAWIONO – Młot Sledge’a nie może zniszczyć fragmentu drewnianej podłogi w lokacji Muzeum wioślarstwa – I piętro.
DOM
  • NAPRAWIONO – Liście pewnego drzewa widać przez drewniane ogrodzenie na zewnątrz w pobliżu lokacji ZEWN. Boczna uliczka.
  • NAPRAWIONO – Miny kierunkowe umieszczone na dachu unoszą się w powietrzu.
  • NAPRAWIONO – Niewidzialna kolizja w pobliżu lokacji Schody boczne – I piętro przechwytuje gadżety przylepne.
  • NAPRAWIONO – Gracz podskakuje w kontakcie ze stalowym regałem w lokacji Piwnica – pralnia.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, jeśli użytkownik wymusi kolizję ze ścianą między oknami w lokacji ZEWN. Alejka do domku na drzewie.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, jeśli użytkownik wymusi kolizję z panelem elektrycznym w lokacji ZEWN. Patio.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, jeśli użytkownik wymusi kolizję z zasobami zgromadzonymi w lokacji Piwnica – pralnia.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, jeśli użytkownik wymusi kolizję z torbą leżącą na regale w lokacji Garderoba – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Dron gracza blokuje się w zbiorniku z wodą.
  • NAPRAWIONO – Patrząc z lokacji Piwnica – pralnia w kierunku lokacji Piwnica – garaż, można zauważyć usterkę związaną z poziomem szczegółowości.
  • NAPRAWIONO – Możliwość uniknięcia kolizji podczas zjeżdżania po linie w lokacji Główne wejście – schody.
FAWELE
  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą strzelać z lokacji Pokój futbolisty – I piętro w kierunku lokacji ZEWN. Dachy, zabijając odradzających się tam napastników.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przeskakiwać przez szczelinę w lokacji Pakowalnia – II piętro, by dostać się do budynku.
KANAŁ
  • NAPRAWIONO – W lokacji ZEWN. Budowa widać nakładające się na siebie rury.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro nie zadają obrażeń, jeśli zostaną podłożone w szufladzie w lokacji Straż przybrzeżna – biuro.
  • NAPRAWIONO – Kamera drży, jeśli użytkownik wymusza kolizję ze ścianą w lokacji Pokój z mapami – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Dron gracza wypada poza świat gry, gdy dostanie się za koła ratunkowe.
  • NAPRAWIONO – Konfetti można przesuwać, przechodząc po nim po ostrzelaniu podłogi.
KONSULAT
  • NAPRAWIONO – Brak efektów dźwiękowych, gdy gracz zjeżdża po linie przez okno świetlika w lokacji Schody wyjściowe – I piętro.
  • NAPRAWIONO – Dron wymyka się spod kontroli, jeśli zostanie wypuszczony w lokacji Zachodnie podwórze.
  • NAPRAWIONO – Po zniszczeniu sufitu w lokacji Piwnica – kafeteria, gracz może patrzeć przez ścianę i wrzucać przez nią gadżety.
  • NAPRAWIONO – Gracz może korzystać z liny przy roślinie w budynku w lokacji Lobby – parter.
  • NAPRAWIONO – Jeśli komórki nitro zostaną wrzucone do dowolnej doniczki w lokacji Biuro wizowe, ich detonacja nie zadaje żadnych obrażeń.
  • NAPRAWIONO – Brakująca tekstura w ścianie budynku w lokacji ZEWN. Ogrody.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wejść do wnętrza białej ciężarówki w lokacji Piwnica – garaż.
  • NAPRAWIONO – Duże kolumny mogą stłumić eksplozję granatu.
  • NAPRAWIONO – Gracze przeskakujący przez biurko w lokacji Lobby – parter mogą wymusić kolizję i spaść do lokacji Piwnica – kafeteria.
  • NAPRAWIONO – Operatorzy mogą zapaść się w tekstury, pełznąć pod niektórymi krzesłami w lokacji Sala spotkań – I piętro.

WRAŻENIA UŻYTKOWNIKA

  • NAPRAWIONO – Powieki wszystkich operatorów drgają, gdy ładowana jest amunicja oślepiająca.
  • NAPRAWIONO – Elitarna skórka Reaktywnego Systemu Obrony Jägera ma defekt, na który nie wpływa animacja gadżetów.
  • NAPRAWIONO – Drut kolczasty nie jest wyśrodkowany na ekranie.
  • NAPRAWIONO – Mina kierunkowa ma trzpień umiejscowiony w złym punkcie.
  • NAPRAWIONO – Rozkładane tarcze oraz ładunki wyważające są przy rozmieszczaniu wyświetlane ze zbyt bliskiej odległości.
  • NAPRAWIONO – Wyposażona w pionowy uchwyt broń L85A2 przechodzi w stan bezczynności po taktycznym i pełnym przeładowaniu.
  • NAPRAWIONO – Ikona operatora na ekranie punktu odradzania nie aktualizuje się, jeśli zmienisz operatora w lokacji wyboru.
  • NAPRAWIONO – Wyświetlana jest dziwna animacja, gdy w trybie widoku z perspektywy trzeciej osoby biegnący gracz spadnie z półki.
  • NAPRAWIONO – Kolana operatora przenikają przez tarczę, gdy kuca on i wychyla się trzymając Reaktywny System Obrony.
  • NAPRAWIONO – Użytkownik widzi korpus operatora, gdy ten skacze i obraca się o 90 stopni.
  • NAPRAWIONO – W trakcie celowania z PRB92 pojawia się rozmycie i migoczące tekstury.
  • NAPRAWIONO – Skórka Aligatora autorstwa Zoe Love jest zbyt ciemna.
  • NAPRAWIONO – W trybie widoku z perspektywy trzeciej osoby, lewa ręka Doca przenika przez pionowy uchwyt MP5.
  • NAPRAWIONO – W trakcie przeładowania 417 lewa ręka jest przenoszona z magazynka na uchwyt pionowy.
  • NAPRAWIONO – Przy otwieraniu Pakietu Alfa, nagroda w postaci Rozgłosu jest błędnie umieszczana w wyskakującym okienku brakującego łupu.
  • NAPRAWIONO – Na przednich i tylnych szybach radiowozów pod Kafejką pojawia się nieprawidłowa tekstura.
  • NAPRAWIONO – Po odblokowaniu Miry jej tag graficzny wygląda inaczej.
  • NAPRAWIONO – Po wybraniu dynamicznego przycisku i nawigacji góra/dół przycisk blokuje się.
  • NAPRAWIONO – Ikona strzałki nie jest wyśrodkowana względem czarnej ikony.
  • NAPRAWIONO – W trybie widoku z perspektywy trzeciej osoby strzelba ITA12L unosi się w powietrzu przy przeładowaniu.
  • NAPRAWIONO – Osprzęt głowy oraz mundury operatora nakładają się na siebie w panelu podglądu po szybkim wyjściu z trybu podglądu pełnoekranowego.
  • NAPRAWIONO – Błysk z lufy Saiga12 pojawia się w niewłaściwym miejscu.
  • NAPRAWIONO – Gdy gracz po skoku pada na coś i zaczyna się poruszać, jego lewa ręka jest dziwnie animowana.
  • NAPRAWIONO – Automatyczny test statystyk Pakietu Alfa wyświetla nieprawidłową liczbę zwykłych uniwersalnych skórek broni.
  • NAPRAWIONO – Czerwone światło kamery/drona nie włącza się, gdy pierwszy gracz wejdzie w tryb korzystania tych urządzeń.
  • NAPRAWIONO – W sekcji wyposażenia w zakładce operatora przesuwa się on przy wczytywaniu modelu.
  • NAPRAWIONO – Korzystanie z uchwytu pochylonego po wypuszczeniu zakładnika skutkuje nieprawidłowym ułożeniem kciuka na broni dodatkowej.
  • NAPRAWIONO – Modele 3D Lesiona i Valkyrii nie mają takiego samego środka obrotu, jak modele innych postaci.
  • NAPRAWIONO – Specyficzne przypadki przytrzymywania w trakcie skoku graczy z wysokim pingiem.
  • NAPRAWIONO – Na zakończenie rozgrywki nie jest wyświetlana tabela wyników.
  • NAPRAWIONO – Przy korzystaniu z trybu Nvidia SLI można zaobserwować migotanie po eksplozji.
  • NAPRAWIONO – Komunikat interfejsu użytkownika „Proszę czekać” nie pojawia się podczas wczytywania ekranu Pakietu Alfa.
  • NAPRAWIONO – Po ustawieniu proporcji ekranu 21:9 ekran zwycięstwa otoczony jest czarną ramką.
  • NAPRAWIONO – Czas wczytywania na początku rundy jest za długi.
  • NAPRAWIONO – Skórka broni Dynastia jest za jasna.
  • NAPRAWIONO – Użytkownik nie może wyjść z menu ustawień, gdy wyświetlony jest ekran najlepszego gracza.
  • NAPRAWIONO – Ekran nie zaciemnia się po zakończeniu animacji po zwycięstwie.
  • NAPRAWIONO – Po ponownym uruchomieniu gry ustawienie poziomu głośności rejestrowania dźwięku na czacie głosowym zawsze jest resetowane do wartości 83.
  • NAPRAWIONO – Przy przeładowaniu w pełni opróżnionego magazynka, anulowanie widoku z kamery i przejście do przeładowania sprawia, że magazynek unosi się w powietrzu lub pojawia obok broni. Dotyczy wyłącznie M45, MK21 oraz D-50.
  • NAPRAWIONO – Niektóre osprzęty głowy nadal korzystają ze starych wizerunków twarzy operatorów.
  • NAPRAWIONO – Kolano modelu postaci przenika przez rozkładaną tarczę przy jej zdejmowaniu.
  • NAPRAWIONO – Gdy postać pada, jej lewa ręka wyskakuje w górę.
  • NAPRAWIONO – Zmiana uzbrojenia jest zakłócana przez animacje marszu i bezczynności.
  • NAPRAWIONO – Pulsująca animacja szybkiego zakupu jest zakłócana przez grafikę Pakietu Alfa.
  • NAPRAWIONO – Skórka broni Chaquetilla nałożona na USP40 ma źle oteksturowaną iglicę.
  • NAPRAWIONO – Przy odradzaniu, broń graczy jest niewidzialna, a ich dłonie wykręcone.
  • NAPRAWIONO – Pistolet maszynowy MP5 w pobliżu ścian nie jest trzymany przez gracza blisko ciała, co skutkuje spłaszczeniem jego modelu.
  • NAPRAWIONO – Skórki broni zajmują pierwsze miejsce na liście pakietów zawierających skórki sezonowe przeglądanych w panelu wyboru waluty w sklepie.
  • NAPRAWIONO – W przypadku niektórych operatorów mapa wyświetlana w sekcji Bio jest nieprawidłowa.
  • NAPRAWIONO – Gdy dwóch graczy próbuje jednocześnie wybrać tego samego operatora, jego ikona nie jest wyszarzana.
  • NAPRAWIONO – Nie można otwierać profilów graczy w poczekalni trybu Terrohunt, jeśli mecz już się rozpoczął.
  • NAPRAWIONO – Animacja usunięcia barykady z okien z panelem pancernym Castle’a jest zakłócona.
  • NAPRAWIONO – Światło celownika laserowego pojawia się na mundurze po wielokrotnym przewinięciu mundurów/osprzętu głowy, jeśli jest on używany, a Thatcher go nie zaakceptował.
  • NAPRAWIONO – Mogą być dwie jednocześnie aktywne powtórki po przesunięciu jednej do zakładki Portal i najechaniu myszą na slot gracza w poczekalni.
  • NAPRAWIONO – Przyciski w menu Ustawień pozbawione są opisów, jeśli użytkownik korzysta z kontrolera na ekranie Raportu po walce.
  • NAPRAWIONO – Na ekranie wczytywania operatora pojawiają się błędne elementy, gdy jasność gry zostanie ustawiona na najwyższy poziom.
  • NAPRAWIONO – Jeśli po dowolnym meczu gracz naciska przycisk Kontynuuj lub Wyjdź do głównego menu, efekt dźwiękowy przyznania punktów jest odtwarzany przez kolejnych 10 sekund.
  • NAPRAWIONO – Na niektórych goglach Eli, Fuze’a i Valkyrii pojawiają się nieprawidłowe refleksy.
  • NAPRAWIONO – Przy naciskaniu przycisków w trakcie trwania przerywników filmowych pojawia się słyszalne kliknięcie.
  • NAPRAWIONO – Gdy pojawia się usterka „zerowego rozgłosu”, nie ma sposobu na sprawdzenie, czy brakujący rozgłos faktycznie został przyznany.
  • NAPRAWIONO – Ozdoba Kociamber nie ma animacji na tarczy operatora w trybie widoku z perspektywy trzeciej osoby.
  • NAPRAWIONO – ITA12S Jackala przenika przez kaburę.
  • NAPRAWIONO – Wartości porównywanych obrażeń nie aktualizują się, gdy w menu wyposażenia porównywane są bronie M590A1 i L85A2.
  • NAPRAWIONO – W trakcie docelowania widoczny jest przedni element celownika ACOG Fuze’a.
  • NAPRAWIONO – Czerwony spust miny kierunkowej przemieszcza się, gdy gracz patrzy na niego pod określonym kątem blisko ściany.
  • NAPRAWIONO – Jeśli gracz obserwowany w trybie widza kucnie i wychyli się w lewo, prowadząc zakładnika, kamera przenika przez zakładnika.
  • NAPRAWIONO – Ładunki X-KAIROS Hibany nie są prawidłowo replikowane w trybie wsparcia.
  • NAPRAWIONO – Elitarna skórka Thermite’a jest czasami niewidoczna dla innych graczy.
  • NAPRAWIONO – Funkcja wyciszenia jest domyślnie włączana po rozpoczęciu nowego meczu z tym samym graczem, nawet jeśli gra on po innej stronie.